סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר-חומסקי&ורשבסקי מסביר בעקבות טענותיו של גיא גורן מפוגל-אוגילבי כי פקטור זה לא מילה גסה
סמנכ"ל הקריאייטיב, גיא גורן: "איני מעוניין לקבל מדליה בתחרות שהוחלט לחלק בה פרס בכל מחיר" ■ כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"גלובס", שופטי קקטוס הזהב "תיקנו" את ציוני העבודות כדי לאפשר זכייה במדליות
כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן
היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
המשרד מדווח כי היקף התקציב יעמוד על כ-19 מיליון שקל בשנה, שיופנו למיתוג החברה בישראל ובאירופה