תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים קבוצת עופר-אבניר עובר לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל ; עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים קבוצת עופר-אבניר עובר ממשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן אריקסון, למשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי - כך נודע ל"גלובס". היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על 4 מיליון שקל.

אדלר-חומסקי זכה בתקציב לאחר מכרז בו התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס, ראובני-פרידן ופוגל-אוגילבי.

תקציב הפרסום של קבוצת עופר-אבניר מוטה בעיקר עיתונות ואינטרנט. במשך מספר שנים טופל התקציב במשרדי פרסום קטנים - בורוש, ומאוחר יותר בעופר&הרץ. כשהאחרון נסגר לאחר מיזוג כושל עם ליניאל DDB, חבר עופר הרץ עם התקציב לקבוצת מקאן-אריקסון. מאחר שמשרד הפרסום מקאן-אריקסון מטפל בתקציב הונדה, המשווקת אף היא קטנועים, התנהל תקציב עופר-אבניר במקאן בוטיק.

יצויין כי פרט לראובני-פרידן, כל המתמודדים האחרים מטפלים בתקציבי רכב: גלר-נסיס מטפל בתקציב UMI, ופוגל-אוגילבי ואדלר-חומסקי חולקים בתקציב הפרסום של פולקסווגן. ראובני-פרידן טיפלו עד לאחרונה בתקציב הפרסום של מיצובישי, שהועבר לשלמור-אבנון-עמיחי.

קבוצת עופר-אבניר היא מיבואניות הדו-גלגלי המובילות בישראל, והיא היבואנית הגדולה ביותר בארץ של טרקטורונים ואופנועי ים. בין מותגי האופנועים והקטנועים שהחברה משווקת בארץ: קימקו, פיאג'יו, סוזוקי, ג'ילרה; את מותגי הטרקטורונים BRP, ואת מותג אופנועי הים SEA-DO. ב-2008 צמחו מכירות החברה בכ-14%, כאשר עיקר הצמיחה נרשם במותגי הקטנועים. ב-2008 החברה מסרה כ-7,000 כלים דו-גלגליים.

התחום הדו-גלגלי רושם בשנים האחרונות צמיחה משמעותית, בין השאר בשל שינוי התקנות של משרד התחבורה, המאפשרות לקבל רישיון לאופנועים עד 125 סמ"ק לאחר מבחן שליטה בלבד. גם המיתון הכלכלי והעומס בכבישים גרמו לכך שבשנים האחרונות נמכרו יותר קטנועים בישראל.

גם תקציבי הפרסום של יבואניות הכלים הדו-גלגליים צמח בהתאמה. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של קבוצת עפר-אבניר עמד ב-2006 על כחצי מיליון דולר במחירי מחירון, וצמח ב-2008 פי שש - ל-3 מיליון דולר במחירי מחירון.

דובר קבוצת עופר-אבניר אישר את הידיעה.