משתמשים יכולים לפנות למשתמשים אחרים, על בסיס חברים משותפים, או לתפקד כשדכנים בין גולשים שלא מכירים אחד את השני ■ וגם: StudyB4 מאפשר לשלב פן חינוכי ברביצה מול המחשב ובגלישה באינטרנט
למרות הבאזז, מעטים חיפשו את טוויטר ■ ביחס למדינות אחרות הישראלים לא חיפשו חופשות זולות, ואף גילו יותר עניין בשפעת החזירים מתושבי מקסיקו ■ סיכום החיפושים הפופולריים בגוגל במחצית הראשונה של השנה
במסגרת כנס "נוקיה-וורלד" חשפה נוקיה את הדור הבא של המפות והניווט בסלולר: הניווט החדש מאפשר למשתמשים שהורידו מפות בתשלום לבצע ניווט רגלי, כאשר המכשיר מספק להם קיצורי דרך במסלול אל היעד
אולי פקה קלאסבו צופה כי החברה תגיע ל-300 מיליון משתמשים בשירותים עד 2012 ■ מתכנן להפוך את נוקיה לרשת החברתית הגדולה בעולם: "זה ייקח זמן, אבל אנחנו בדרך"
יוצרת Farmville, האפליקציה הפופולרית ביותר בפייסבוק כרגע, מרוויחה כסף על המשחק דרך פרסום מקוון ומכירת סחורה וירטואלית, אך היא מסרבת למסור נתונים ■ למשחק יש כבר 11 מיליון משתמשים
משבר אמצע החיים של האינטרנט - מה הלאה? ■ החשש הוא שמהנדסים העוסקים בתחום אבטחת האינטרנט, מנסים להימנע ממחסומים אגרסיביים, עד כדי כך שהם יובילו לפסילתם של רעיונות מוצלחים עוד לפני שאלו נוסו בשטח
על-פי חברת המחקר comScore, רק 11% ממשתמשי טוויטר הם בגילאים 12-17 ■ הגיל הממוצע של משתמשי טוויטר נע בין 25 ל-40 שנה, והסבירות שאנשים בגילאי 45-54 ישתמשו בטוויטר היא גבוהה ב-36% מהגולש ממוצע
מדיה חברתית אינה "חינמית" ■ 7 טיפים להצלחה ארגונית בעולם השיווק החדש
מספר המשתמשים בפייסבוק עומד על כ-250 מיליון - המייסד מארק צוקרברג שואף שמספר זה יגיע למיליארד אך מסרב להתחייב על מועד ■ "רשתות חברתיות יהפכו להכרחיות, בדומה לדפדפני אינטרנט ומערכות הפעלה"
במאי השנה השקיעה סקיי דיגיטל 200 מיליון דולר בפייסבוק, השקעה שהעניקה לחברה שווי של 10 מיליארד דולר ■ חודשיים לאחר מכן רכשה מניות נוספות בחברה תמורת 100 מיליון דולר, לפי שווי חברה של כ-6 מיליארד דולר
בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע
iLike, המציע למשתמשים שירות מוזיקה המבוסס על ההעדפות האישיות שלהם, הוא האפליקציה הפופולרית בפייסבוק עם כ-10 מיליון משתמשים בחודש
בתביעה נטען כי פייסבוק אינה מעניקה פיצוי הולם למשתמשיה על האיסוף והשימוש שהיא עושה במידע שלהם, וכי היא מפירה את חוקי הגנת הצרכן בכך שהיא מוסרת מידע זה לגורם צד שלישי כגון גופי פרסום שונים
הכלי חדש - knowYourMojo, מאפשר לנתח את האופי שלכם על-פי ההתנהגות בטוויטר ■ וגם: האפליקציה PhotoScatter מנסה לכפר על החסרונות של האייפון באיכות המצלמה
הממשק החדש, שדומה לגירסה הסלולרית של פייסבוק, יכול להוות תחרות מול טוויטר ■ הגירסה הקלה מציעה למשתמשים את האפשרויות הפופולריות כגון הוספת חברים, שליחת הודעות ועדכוני סטטוס
החיבור יאפשר לעשות קישור בין המודעה שיפרסם הגולש באתר לבין הפרופיל האישי שלו בפייסבוק, כדי לחשוף את המודעה למעגל החברים שלו ולא רק לגולשים שנכנסים להומלס
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראל במלחמהמארק צוקרברגמטא (META)רשתות חברתיות