וגם: עידן עופר ממנה מנכ"ל חדש למיזם הרכב קורוס
צר לי להיות משבית השמחות התורן
בעקבות מתן ההלוואה תשוחרר קנון מערבויות בהיקף של 125 מיליון דולר לבנקים, שהעניקה ליצרנית הרכב הסינית, שהפסידה כ-1.5 מיליארד דולר מהקמתה
יעסוק בתחום רשתות טעינה לרכב וטכנולוגיות נלוות ■ מקורות בחברה מסרו בסין כי מדובר בחלק מהמהלך האסטרטגי להתמקדות ברכבי הנעה אלטרנטיבית
בתמורה להלוואה הנוספת, תפחת ב-40 מיליון דולר הערבות שהעניקה קנון של עידן עופר לצ'רי, שותפתה לשליטה ביצרנית המכוניות ההפסדית
קנון מחזיקה במיזם הרכב הסיני קורוס בחלקים שווים עם צ'רי ■ "מחפשת עסקאות שיאפשרו את המשך התמיכה בקורוס, אולם לא יגרמו להגדלת החשיפה שלה ואף יביאו לצמצומה"
החברה של עידן עופר מציגה בסין משפחתית סדאן חשמלית עם טווח של 350 קילומטר, שאמורה להיות זולה יותר משמעותית מ"טסלה 3" העתידית
עיקר ההפסד מיוחס למחיקה של כ-200 מיליון דולר בגין שתי החזקותיה המקרטעות - חברת הספנות צים ומיזם הרכב הסיני קורוס
קנון פרסמה את דוחות שתי החברות הבנות - ICP וקורוס ■ דוחות צים מתעכבים - ושווי האחזקה בה מוטל בספק ■ עידן עופר הזרים החודש כ-23 מיליון דולר לקורוס המפסידה - צ'רי הזרימה סכום זהה
במקביל תזרים גם צ'רי הסינית, השותפה של קנון להחזקה בקורוס, 50 מיליון דולר ■ מאז היווסדו ועד סוף 2015 צבר מיזם הרכב הכושל הפסד עתק של 1.25 מיליארד דולר
עופר יצליח להציף ערך ב-ICP ולבלום את הדימום בקורוס? כדאי להתאזר בסבלנות
חברת האחזקות שבשליטת עידן עופר ואודי אנג'ל מסיימת את 2015 עם רווח נקי של 73 מיליון דולר ■ קורוס רשמה ב-2015 עלייה של 15% בהפסדיה ל-385 מיליון דולר, בין היתר על רקע ההאטה בשוק המכוניות הסיני
אחרי ששרפו מיליארדי שקלים, החליטו ביצרנית הרכב הישראלית-סינית שבבעלות עידן עופר לשנות כיוון אסטרטגי ■ קבלו הצצה לרכב הכביש-שטח החשמלי החדש של קורוס שיושק רשמית בקרוב
בוחנת להקים בישראל מרכז פיתוח שיתמקד בטכנולוגיות לרכב נקי ורכב אוטונומי ■ בקנון בחרו שלא להגיב
היעדר מיקוד, חילופי מנכ"לים תכופים, מכירות נמוכות מאוד, הפסדי עתק של למעלה ממיליארד דולר ותחתית שאינה נראית באופק ■ מגזין G בעקבות הרפתקת הרכב הכושל של עידן עופר
החברה ממשיכה להזרים הון למיזם הרכב הסיני המפסיד קורוס, ולשעבד את הנכס העיקרי שלה - חברת תחנות הכוח איי.סי פאואר
החברה לישראל