החל מ-1 בינואר יתייקרו מותגי השוקולד של יוניליוור – שוקולד ורד הגליל והמותג קליק – בשיעור ממוצע של 14.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בין 12% ל-16% • בדומה לשטראוס, שהודיעה על העלאת מחירים בשבוע שעבר, ביוניליוור הסבירו את ההתייקרות בעלייה מתמשכת במחירי הקקאו בעולם
אחרי הקפצת מחיר הקרמבו ודליפקאן, יוניליוור מקפיצה את מחיר שוקולד קליק ■ מקור בשוק: "כשחברה מחזיקה מעל 50% בקטגוריה, היא עושה מה שהיא רוצה"
הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין
מהחברה נמסר כי "הנהלת יוניליוור מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות ובטיחות מוצריה"
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
בקרוב יושלם אחד מהמהלכים המרשימים בהיי-טק הישראלי, שכולל החזר של אלפי אחוזים למשקיעים. אלא שהישראליות במהלך אינה מכיוון החברה
במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים
חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים
העלאת מחיריםיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןקקאושוקולד