חברות האופנה הציבוריות סוגרות את 2012 במגמה מעורבת: פוקס התחזקה בזכות אמריקן איגל ופתחה פער של 50% בהיקף הפעילות לעומת קסטרו וגולף ■ קסטרו הפנימה שהיא זקוקה למנועי צמיחה חדשים ■ ואילו גולף נשחקה בביצועים
העסקה טרם נחתמה ■ מחזור המכירות של קבוצת Hoodies עומד על 180-200 מיליון שקל בשנה והיא רושמת רווח נקי של 20-22 מיליון שקל
מאחורי סרטון הפרסומת שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס, עומד דווקא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים
בכך מאשרת Hoddies את החשיפה ב"גלובס" ■ מחזור מכירות של קבוצת Hoddies עומד על יותר מ-150 מיליון שקל בשנה, וכל 3 הרשתות רווחיות
תצוגות מקומיות ובינלאומיות, השקות אורגניות חגיגיות וספר אחד שעשה עלייה - מקבץ חדשות אופנתי במיוחד
תצוגת האופנה המסורתית של קסטרו הוכיחה שוב שמדובר בשחקנית המרכזית במגרש של הגדולים
מההנחות של חודש ינואר ועד המבצעים האטרקטיביים ביום הבחירות
גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו: "אין לנו הערכה של פוטנציאל המכירות בחנות האונליין"
כך עולה מסקר שנערך בקרב 40 מנהלי קניונים ומרכזי מסחר ■ ה"נחשקות" הזאת שווה כסף ומעניקה יתרון תחרותי לאותן רשתות, שזוכות לעדיפות בכניסה לקניון, ללוקיישן מועדף ולעיתים גם לדמי שכירות נמוכים ולמימון בניית החנויות
מדובר ב-80% מהקנס המרבי עפ"י החוק ■ השופטת הדס יהלום חייבה את החברה לחתום על התחייבות להימנע מעבירות על חוק זה למשך 3 שנים
ההכנסות של רשת האופנה קסטרו צמחו ברבעון ב-11.5% ל-170.37 מיליון שקל
הרחבת פעילות והעמקת מבצעים הגדילו את ההכנסות המצרפיות של פוקס, קסטרו וגולף ב-14% ברבעון
מי הגיע לתצוגת האופנה העונתית של קסטרו? ■ את מי פגשה סוניה לבנת בסניף H&O ברחוב יגאל אלון בת"א? ■ וגם: עם מי פותח מוטי רייף את הבוקר?
קסטרו מנסה לתת מענה לרשתות הבינלאומיות, עם מגוון רחב ומחירים לא גבוהים
התוצאות החיוביות של הרבעון הראשון של 2012 מיוחסות בין היתר לסגירת הפעילות בחו"ל ■ ההכנסות גדלו ב-4.5% ל-156 מיליון שקל
גבי רוטר בוועידת הקמעונאות: "הרשתות המקומיות מסבסדות את כניסת המותגים הבינלאומיים לקניונים" ■ הראל ויזל, מבעלי פוקס: "חרם הצרכנים לא יגיע לאופנה"
Hoodiesאופנהאורבניקהגולףדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבוראירועים ומינוייםפוקסרון רוטררשתות אופנה