קסטרו מגלה את האינטרנט: השיקה חנות למכירות מקוונות

גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו: "אין לנו הערכה של פוטנציאל המכירות בחנות האונליין"

רשת האופנה קסטרו נכנסת למכירות מקוונות. היום (א') השיקה הרשת חנות אונליין ראשונה, שתעבוד בסינרגיה מלאה עם חנויות הרשת. המחירים בחנות האונליין יהיו זהים למחירי הרשת, ומוצרים שיירכשו באונליין יהיו ניתנים להחלפה ולהחזרה בחנויות הרשת.

לרגל ההשקה, קסטרו תבצע משלוח של המוצרים שיוזמנו בתוך 2-7 ימי עסקים וללא תשלום לרכישות מעל 299 שקל. מתחת לסכום זה ייגבו דמי משלוח של 29.9 שקל.

בהתייחס לפוטנציאל המכירות אומר גבי רוטר, מנכ"ל ומבעלי הרשת, ל"גלובס" כי לרשת אין הערכה. "המגמה של קניות ברשת היא מגמה שתגדל בשנים הקרובות בצורה משמעותית. זה לא כמו פתיחת חנות, ששם אני יכול להעריך את המכירות הצפויות.

"אנחנו, כגורם אופנה שפעיל במדיות החברתיות, החלטנו להעלות אתר ברמה העולמית, שייתן אפשרות ללקוחות להתממשק אלינו. הקהל של קסטרו נמצא חלק ניכר מזמנו במדיות הדיגיטליות, ולכן האפשרות שלו להיכנס אלינו לאתר וגם לרכוש דרכו, היא דבר שמתבקש", אומר רוטר.

בהתייחס למצבו של שוק האופנה אומר רוטר "נובמבר היה חלש. זה התחיל בגלל מזג-אוויר חלש, ונמשך בגלל האירועים בעזה. יחד עם זאת, דצמבר היה טוב מאוד והיווה פיצוי".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988