דוחות ענקית הסטרימינג לרבעון הרביעי של 2022 מצביעים על הכנסות שעקפו את התחזיות והסתכמו ב־7.85 מיליארד דולר. למרות זאת, בנטפליקס בחרו לערוך שינויים בהנהלה • המשימה שמצפה להם ב־2023: הגדלת הכנסות באמצעות הרחבת מסלול הפרסומות
מחיר מסלול הפרסומות יהיה זול משמעותית לעומת המחיר כיום בארה"ב, ויכלול כ-4 דקות של פרסומות • המסלול יכנס לשוק מאוחר יותר השנה, כך לפי דיווח בלומברג • המהלך מגיע לאחר שני רבעונים רצופים בהם יורד מספר המנויים לשירות הסטרימינג
על רקע התחרות בשוק הסטרימינג, נטפליקס מדווחת על איבוד משתמשים וחווה את השנה הקשה ביותר מאז שהונפקה • הבעיה העיקרית: אנשים אוהבים לצפות אך לא רוצים לשלם - ומעל 100 מיליון משתמשים לא משלמים אלא מתחברים עם סיסמה של מישהו אחר • 4 הערות על דוחות החברה
הובלת שינוי היא ה-אתגר של מנהלים היום • מחקר בדק ומצא איך מנהלים בחברות מצליחות כמו מיקרוסופט, אפל ונטפליקס הובילו טרנספורמציה משמעותית בהצלחה • התשובות מפתיעות • חצי שעה של השראה
ענקית הסטרימינג הציגה ברבעון השני של 2021 תוספת של 1.54 מיליון מנויים, לעומת תחזיות לתוספת של 1.75 מיליון • הרווח למניה הסתכם ב-2.97 דולר, לעומת תחזיות אנליסטים שעמדו על 3.16 דולר
כמות המנויים בשירות הסטרימינג עלתה בשנה שעברה, אבל כיום רבים רוצים לצאת מהבתים אחרי שנה של סגרים ומגפה
ענקית הסטרימינג מדווחת שהיא הוסיפה מספר שיא של 37 מיליון מנויים ב–2020 • בסוף השנה סך כל מנוייה הגיע ל–203.7 מיליון - יותר מכפליים ממספר המנויים שהיו לה רק שלוש שנים קודם לכן • רוב הצמיחה התרחשה בשני הרבעונים הראשונים, עם השינוי בחיי היומיום
ריד הייסטינגס, מייסד ומנכ"ל משותף של נטפליקס, מסביר בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" מדוע עבודה מהבית היא קשה יותר, מצדיק את תרבות הכנות הקיצונית בחברה ומגלה איזה שחקן היה רוצה שיגלם אותו אם נטפליקס תסריט את ספרו החדש
"כמות הטרגדיה בארה"ב כרגע גרמה לנו להגיד "בוא נעשה משהו עכשיו שיתרום למוסדות האלה וייתן לאנשים איזה שהיא תחושה של תקווה", אמר ריד הסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, בראיון ל-CNBC
הכנסות נטפליקס צמחו ב-27% והסתכמו ב-5.77 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות • בחברה ציינו כי הזינוק במספר המנויים הוא זמני • מניית נטפליקס נחשבת לאחת המניות שאמורות להרוויח מהשפעות הקורונה; מתחילת השנה זינקה המניה ב-36%
הרווח הנקי ברבעון הרביעי זינק פי ארבעה ל-587 מיליון דולר, וההכנסות צמחו ב-30% ל-5.47 מיליארד דולר • הגידול במספר המנויים בארה"ב עומד על 550 אלף, מתחת לציפיות ל-589 אלף מנויים נוספים • נטפליקס הצליחה לעקוף את הציפיות לעלייה במספר המנויים הגלובליים
כשהמניה מזנקת ב־4,000% ב-10 שנים - כנראה שעשית משהו נכון • נטפליקס הובילה בעשור האחרון את השינוי הגדול בשוק הטלוויזיה, אבל היא כבר לא לבד • איך הגענו לכאן וכמה מהחברות ישרדו את התחרות הפרועה על הצופה • הפרויקט המלא יתפרסם ביום שלישי
הרווח הנקי של ענקית הסטרימינג זינק ב-19% ברבעון הראשון של 2019 • ברבעון הבא נטפליקס צופה כי רווחיה למניה יעמדו על 55 סנט, אך האנליסטים ציפו לרווח למניה של 99 סנט
NETFLIX (נטפליקס)דוחות כספייםטלוויזיה באינטרנטמחקרמיקרוסופטמנהיגותניהולסטיב ג'ובססטרימינגשינוי ארגוני