הרשת החדשה, שתיקרא "יש בחסד", תמנה 8 סניפים, כאשר 7 מהם סניפי "יש" שיעברו הסבה וסניף נוסף שייפתח בבני-ברק ■ בתמורה תזכה שופרסל להנחת ספקים ■ ספק גדול ל"גלובס": "בסוף קמעונאי כלשהו ייפול, ואנחנו נאכל אותה"
הלם בענף הקמעונאות עקב חשיפת "גלובס" על המגעים בין רמי לוי למגה ■ בכיר בשופרסל על הביקורת נגדה: "למה כשרמי לוי מוכר עוף בשקל הוא 'צדיק הדור', וכששופרסל מוכרת עוף בשקל היא טורפת את הקטנים?"
חשיפת "גלובס": רמי לוי במגעים לרכוש ממגה 40 סניפים, בצעד שעשוי להכפיל ואף לשלש את מכירות הרשת ■ אקסלנס: מחיר יעד של 150 שקל למניה; "הכיוון אליו מתקדמת רמי לוי הינו חיובי והצמיחה בהכנסות תתגלגל לרווח התפעולי"
יתרון אחד כבר יש לו ברכישת סניפי מגה: שופרסל מגלה שמחיר הקרבות משתנה
התמורה לרכישה תבוא לידי ביטוי באמצעות העברת תגמולים לקבוצת אלון, שייגזרו משיעור מהרווח או משיעור המכירות ■ העסקה המתגבשת באה לאחר הרעה מתמשכת בביצועי מגה ■ קבוצת אלון: "החברה לא מגיבה לרכילויות"
פרופ' אבי דגני: כמיליון מנויי סלולר כבר עברו, 28% נוספים שוקלים ברצינות להתנייד ■ כ-7,000 עברו להוט מובייל, 15 אלף לגולן טלקום ו-80 אלף לרמי לוי
אם שופרסל תמשיך לנהוג כבת יענה, היא תהפוך ללא רלוונטית כמו מגה בול
הרשתות, שחתכו מחירים בבית-שמש ובמעלה-אדומים, פותחות חזית נוספת ■ אושר עד: "על כל 3 שקל ששופרסל מפסידה, אנחנו מפסידים רק שקל אחד"
היכנסו וצפו ברמי לוי מתראיין לתוכנית "בארבע עיניים" עם חגי גולן בגלובס TV ■ "המחאה מוצדקת, למעמד הביניים קשה לחיות פה. לפני 5 שנים שילמו 2,000 שקל בחודש שכירות או משכנתא - היום משלמים 5,000-6,000 שקל"
במה שונים רמי לוי, הוט ואלון - מסלקום, פלאפון ופרטנר? הם לא עשקו אותנו?
זירת הקרב של רשתות השיווק עוברת למעלה-אדומים ולבית-שמש ■ ברשת הרביעית טוענים כי שופרסל מכתיבה מחירים "לא שפויים" ■ רשת קו-אופ דורשת מהממונה להתערב, בטענה כי שופרסל מנצלת את כוחה כדי לדחוק מתחרים
לוי מעוניין להציע מחיר נמוך מ-89 שקל של הוט מובייל ■ אם יושג הסכם, לוי יפסיק את ההתקשרות עם חברת פלאפון
משרד התקשורת בחר במודע להרוג את המפעילות רמי לוי והום סלולר
לאחר שחברות הסלולר הוותיקות סירבו להפחית את מחירי השימוש, פנו המפעילים למשרד התקשורת בדרישה שיסייע להם ■ ספק אם המשרד יוכל לעזור ■ המפעילים טוענים: איננו יכולים להתחרות במחירים של הוט מובייל וגולן טלקום
"גלובס" חושף את היקף הניודים מאז הוצתה התחרות בשוק הסלולר ■ האטה בגיוס לרמי לוי - מגייס רק 200 לקוחות ביום ■ גולן: עברנו את ה-30 אלף לקוחות
ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-636.7 מיליון שקל, והרווח הנקי - 25.2 מיליון שקל ■ רמי לוי: הכנסות חברת התקשורת אינם מהותיים לתוצאות הרבעון
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםהעלאת מחיריםחלבמחירי המזוןקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל