זאת עקב סכסוך מסחרי בין רמי לוי וחברת פרוקטר אנד גמבל ■ רמי לוי: "לא התאים לי המחיר, הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות"
ארגוני הצרכנים הכריזו על חרם, גולשים משתוללים בפייסבוק - אך הצרכן הישראלי מתגלה במערומיו נוכח המבצעים המפתים של שטראוס ■ קמעונאי: "כאשר נותנים מבצע אטרקטיבי לצרכן הישראלי, לא מעניין אותו כלום"
לוי בכנס איגוד האינטרנט הישראלי: תוך 10 שנים 20% ממכירות המזון יהיו באינטרנט ■ סטימצקי: המכירה המקוונת של ספרים - פחות מ-1% מהמכירות שלנו
המחסור בגבינות בפיקוח מגיע רגע לפני שתנובה החלה לשווק "מוצר אמצע" - גבינת "עמק" פרוסה במדף, במטרה למשוך קונים שעברו מהמדף למעדנייה ■ תנובה: "אנחנו עובדים במלוא כושר הייצור כדי לספק את הביקוש"
אשדוד ברתיחה לאחר שרמי לוי נכנס למתחם שבו פועלות כבר שופרסל, מגה, יוחננוף, אושר עד ויינות ביתן ■ הרצון לכבוש נתח שוק הוריד את מחיר העוף ל-7 שקלים לק"ג ואת הירקות ל-49 אג' לק"ג ■ קמעונאי בעיר: "מישהו בסוף ידמם"
לבנק המנוהל על ידי אורי פז מגיע כל הכבוד על ההתחייבות שלו להעניק לציבור ריבית גבוהה במיוחד על הפיקדונות ■ אבל כשפז מבקש למצב את המהלך כחלק מהמחאה החברתית, אין מנוס מלהזכיר לו את תכנון המס היצירתי שסידר לעצמו כדי ליהנות משכר גבוה יותר
לצד הקשיים של אילן בן דב, מנסה המנכ"ל חיים רומנו להגדיר מחדש את היחסים עם הלקוחות
הבנק מעוניין למכור את מוצריו בסניפי הרשת ■ מקורב למו"מ: "בתכל'ס, יתנו מה שנותנים בבנקים - אבל יותר בזול" ■ שופרסל והמשביר לצרכן כשלו ביוזמות דומות
לוי ל"גלובס TV": יש לנו כ-14 אלף לקוחות סלולר כרגע, והיעד הוא להגיע ל-250 אלף תוך שנתיים" ■ אצלנו לא יהיו הפתעות בחשבונית - אין דבר כזה, הכול קריא"
בנק ההשקעות מעניק המלצת "קנייה" על חברת הקמעונאות, עם מחיר יעד של 152 שקלים - המשקף פרמיה של 20.2% ■ "מוסיף להיות בחירה מובילה בשוק הישראלי"
טוענת כי רמי לוי וצמח המרמן הפרו התחייבות בחוזה לרכישת מתחם בירושלים
בהתאם להסכם בין הצדדים, אייבורי תקים נקודות מכירה לסלולר של רמי לוי בתוך סניפיה ■ בתוך שבוע הפעילות צפויה לצאת לדרך
אייל דבי, מנהל מחלקת מחקר מניות בלאומי שוקי הון: רשת הקמעונאות ראויה להערכה, אך שיעורי הרווחיות והצמיחה שלה לא מקבלים ביטוי הולם בתמחור שלה
אשדוד ובאר-שבע יהפכו בשבועות הקרובים לערי מלחמה צרכנית, עם כניסת רשתות שיווק פרטיות נוספות למרחב הצפוף ממילא ■ הרשתות מבטיחות מלחמה ללא פשרות, מצהירות כי יורידו מחירים "כמה שצריך" ומוכנות לחתוך את הרווחים
היעד שהציבה לעצמה הרשת הוא גיוס של 250 אלף מנויים בתוך שנתיים ■ רמי לוי: "אנחנו מגייסים כ-450-500 לקוחות מדי יום"
שרת החקלאות אורית נוקד בדיון בוועדת הכלכלה: "אנו פועלים ליצירת שוק סיטונאי מסודר שיביא לשקיפות" ■ רמי לוי: "החקלאים מרוויחים ממבצעי ההוזלות ברשתות"
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםהעלאת מחיריםחלבמחירי המזוןקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל