למרות שאשתו של רמי לוי קיצצה כמעט 70% משכרה, מרבית המוסדיים הישראליים הצביעו בהתאם להמלצת אנטרופי נגד אישור תנאי העסקתה כגזברית
בפברואר השנה נסק שווי רשת רמי לוי לרמת שיא - 1.9 מיליארד שקל - ולוי מימש מניות ב-38.1 מיליון שקל ■ מאז ההנפקה ב-2007, מכר לוי מניות תמורת 167.8 מיליון שקל וקיבל דיבידנדים ב-201 מיליון שקל
מי הגיע להקרנה של "שומרי הסף"? ■ במה נזכר יוסי בכר? ■ וגם: איזה שיר עם ציטט הרב שי פירון?
לוי הרצה בפני סטודנטים במרכז ללימודים אקדמיים וקרא להוריד מסים ולהפסיק להעביר כספים "לסקטור הציבורי המנופח" ■ על שלי יחימוביץ': "אל תכניסו אותי לפה שלה. אין לי רצון לפתוח חזית נוספת, ואני לא רוצה לריב איתה"
רמי לוי התארח במרכז הבינתחומי וירה לכל הכיוונים ■ על רמי שביט שפתח את רשת cost365: "אין לי בעיה שמי שרוצה להפסיד יפסיד. הרווחתי ממנו פרסומת חינם" ■ על הסלולר: חברות יעלו מחירים או יפשטו את הרגל
יחימוביץ' בוועידת ישראל לעסקים 2012: "כיל משלמת תמלוגים מצחיקים של 5% כמו במדינת עולם שלישי" ■ יו"ר אסם: "שוק המזון לא תחרותי? אין יום בשנה שבו אין מבצעים על מוצרים ומלחמה בין הספקים"
עדיף מנהל יזם עממי וחד חושים על פני קוסם מוצנח מלמעלה
רמי לוי הכחיש את הדברים: "הם מנסים לעשות פרובוקציות על הגב שלי" ■ קרבות מחירים פרצו בעפולה בעקבות השקת הסניף הראשון של cost365
מי נסעו עד אילת בשביל לדבר על מצב הקניונים ורשתות השיווק? ■ מי הגיעו להשקת ספרו של עו"ד דן שינמן? ■ וגם: למה עלה יעקב טננבאום על סוס?
6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות
עדינה לוי, אשתו של בעל השליטה, הרוויחה אשתקד שכר בעלות של 3.2 מיליון ש'
הרשת חתמה את הרבעון עם גידול של 22.8% במכירות ל-746.7 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי נסק ב-43.9% ל-44.1 מיליון שקל ■ פעילות הסלולר צולעת
למרות שמערכת הניידות מראה שכמות המנויים היא כ-35 אלף בלבד, לוי מתעקש שהמספר כפול ■ "חוללתי מהפכה שהביאה אנשים לחסוך מאות שקלים בחודש"
יוקר מחיה זה לא חזות הכול. מה עם תעריפי האשפוז במוסדות סיעוד?
חגי שלום תוקף את האסטרטגיה של שופרסל לנגוס ברשתות הדיסקאונט ע"י הוזלות דרמטיות ■ "הממונה על ההגבלים צריך להתערב בתחרות במודיעין"
מגה בול, לעומת זאת, ממשיכה במחירים המוזלים ■ האם מדובר בניסיון לעצור את ההפסדים - או בהעברת מסרים בין שופרסל ורמי לוי, הסמויים מעיני הצרכן?
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםהעלאת מחיריםחלבמחירי המזוןקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל