מה הפיל את ההחלטה לאסור חניית מכוניות על המדרכה בת"א?
"חבל שלפיד לא שואל איזה דירות ייבנו ואיפה, מחירי הדיור לא נקבעים רק לפי כמות. כדי לפתור את בעיית הדיור, ישראל יוזמת מהלך שמזכיר את ההגדרה של איינשטיין לתופעת של שיגעון"
הקבלנים לא מרחמים על ילדי גן, זקנים וסתם אנשים שלא נוהגים
בפרומיל מתקציב משרד התחבורה אפשר לרשת את הארץ בשבילים
תחליטו: 3.5 מפעלים של אינטל או קו אוטובוס מהעיירה לקיבוץ
רייש השתתף בסדרת המפגשים "חדשנות על הבר" של "גלובס" ופרטנר ■ הוא דיבר על הדרך שבה ערים חכמות ישנו את חיינו: "הפוטנציאל הכלכלי מרתק. הפחתה של 50% בצריכת החשמל וייעול של 80% במערכות המים"
ג'ף המל, המתכנן הראשי של אמסטרדם מזהיר מפני הדיור הציבורי: היה רע לכולם, הייתה קרקע שאף אחד לא רצה לבנות עליה, היזמים נכשלו והתושבים שנאו את העיר
זף המל, הממונה על תכנון אמסטרדם, גם מזהיר מהדיור הציבורי: "אנשים מחכים 12 שנים כדי להיכנס לדירות מוזלות, ועד שמגיע תורם - כבר לא מגיע להם"
יישובים כפריים שמתרוקנים כשהדור הצעיר עוזב בבת אחת לעיר וראשי ערים ששכחו שברחובות מסתובבים יותר זקנים מפעוטות ■ ראיון ראשון עם השר לענייני אזרחים ותיקים
השר וראש העיר נלחמים בקורידה, ודמנו שלנו נשפך בפקקים
מי שכועס על האוהל שקם עבור ה"מרתון", שייזכר בשבוע הספר
ירושלים בתנופה, אבל היא תהנה מתהילה אורבנית קצרת מועד
שיחת העיר עם קובי כחלון, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בירושלים: "אני מגדיל את היחידות למקסימום ועושה סטייה לכמות החניות המינימלית, בכל רחוב שנסלול, רוחב מדרכה לא יפחת מ-5 מטר"
היועצים המשפטיים אינם שומרי הסף. הם עוד מרכיב שזקוק לריענון
המומלצותמרכז מסחרינדל"ן: בנייהנדל"ן: התחדשות עירוניתנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: מדיניותנדל"ן: תכנוןשטחי מסחרתחבורה ציבוריתתכנון ובנייה