תיירים הם "אורחים לרגע" שיש להם ערך, אך לא כדאי להסתמך על חיבתם הזמנית
אין מדיניות תכנון חברתי, המדינה אינה אוספת נתונים ואינה יודעת מה צרכי הציבור לדיור, נציגי הציבור אינם שותפים בקבלת החלטות ואינם נותנים לערים להשפיע על התכנון הנוגע ישירות לחיי תושביהן
כשאנחנו היינו ילדים הלכנו ברגל אפילו לביה"ס, בעוד ששכונות חדשות שמוקמות בעשרות השנים האחרונות נבנות בסגנון שבגללו אנו מסיעים את ילדינו לכל מקום
מושגי העירוניות נכנסו לשיח של המנהיגות המוניצפלית, אך בינתיים הם רק ססמאות
שרונה, מתחם התחנה בת"א, הנמל החדש והנמל ביפו, סובלים מתלות בתיירות במקרה הטוב, ומשממת אמצע השבוע וסגירה במקרה הרע ■ האם יש להם סיכוי להציל את עצמם מהגורל העגום של מתחמים המסבים הפסדי עתק לשוכניהם?
קרקע במחיר למשתכן לא תוסיף לבדה את סוג הדיור שבאמת חסר
על רקע תוכנית הפיתוח הגדולות בישראל, מזהירה ד"ר אינגבורג רוקר מהארוורד, אדריכלית המייעצת לערים בנוגע לתוכניות פיתוח עתידיות, כי "ככל שהפרויקט גדול יותר, הטעות יכולה להיות, כמובן, חמורה בהרבה"
מהנדסי הערים רואים כיצד השלטון המרכזי מגבש בימים אלה תוכניות לפתרון מצוקת הדיור מעל לראשם ■ "יש נתק כבד ועמוק בין הרשויות המקומיות לבין הממשלה", הם מזהירים
ההולך מכפר סבא אל הרכבת יצטרך בשלב כלשהו לשים את נפשו בכפו וללכת על כביש מהיר
אן הידלגו משוכנעת כי תכנון עירוני נכון יכול לחסל את הרדיקליות והשנאה שהתפרצו בצרפת ■ בראיון ל"גלובס" אחרי ביקור בישראל היא מדברת על המתח בין התיירים לתושבי העיר ובין העיר למדינה
אם תושבי העיירה יקרים לכם, תנו להם הזדמנות לגור בעיר גדולה
מדוע רצה בלומברג לבטל מעליות, ומתי יגיע הקאמבק של תכשיטי הנדל"ן
ישראל כץ מתחנף לשותפים קואליציונים שלא סופרים אותו
פרויקט פורץ דרך: הצצה לעיר חדשה לחלוטין שנבנתה בשנים האחרונות מהיסוד, אשר עתידה להתאכלס השנה ותשמש כמודל לפיו יתעצבו בעתיד הערים הגדולות בעולם
פיתוח אפליקציות שעונות על הצרכים האמיתיים של העיר, כריית נתונים בזמן אמת, שיתוף הציבור בתהליכי חדשנות - כך בונים עיר חכמה באמת
לפי דרישת ארגון ה-OECD, מדינות ברחבי העולם ניסחו בשנים האחרונות כללי תכנון אורבני שמתאימים לנשים
המומלצותמרכז מסחרינדל"ן: בנייהנדל"ן: התחדשות עירוניתנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: מדיניותנדל"ן: תכנוןשטחי מסחרתחבורה ציבוריתתכנון ובנייה