ירדן זילבר, אילן מאור ופירמת רואי החשבון BDO יגרפו הון מהמכירה לברייט פוד
ראש פרויקט תנובה בברייט פוד: "מעולם לא החלטנו לייבא גבינה צהובה מישראל. אולי נייבא מישראל ואולי מהולנד, אנחנו מברכים על מוצרים טובים מכל העולם"
נציגים מקונצרן המזון עורכים בימים אלה סבב פגישות בבנקים, במטרה לקבל הצעה כשבכוונתם לגייס את האשראי במח"מ של 3-5 שנים
חלקה של מבטח שמיר בדיבידנד - 82.6 מיליון שקל ■ תנובה תימכר לברייטפוד לפי שווי של 8.6 מיליארד שקל וברווח של 4 מיליארד שקל ללא מס לאייפקס
זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ במבטח שמיר ציינו כי אם ייחתם הסכם בינה לבין ברייטפוד תוך חודשיים, היא תישאר בתנובה תוך שיתוף-פעולה עם החברה הסינית
החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס
בשבוע הבא תסתיים תקופת האופציה של מבטח שמיר להצטרף לקרן אייפקס ולמכור את החזקותיה בתנובה (21%) תמורת כ-1.8 מיליארד שקל
טוען כי אייפקס ותנובה הפרו את ההסכם עמו, לפיו עם חתימת הסכם המכירה יקבל את דמי התיווך
מישל צ'י, המנהלת עבור בנק שרודרס קרן השקעות שמיועדת למשקיעים זרים בשוק הסיני, מספרת על הסיכונים וההזדמנויות הקשורים להשקעות במדינה בתקופה זו, ומתייחסת גם לרכישת תנובה: "היא תעזור לברייטפוד לגדול"
יטוס לסין בשבוע הבא לדון בתנאיו ■ מבקש גם תשלום מזומן שישמש כבטוחה לרכישת מניות עתידית ■ ככל הידוע, הסינים מסרבים לדרישות אלה
מנכ"לית משרד האוצר: "מבחינתנו כממשלה זהות הרוכש של תנובה איננה רלוונטית, אך נוודא תמיד ונשמור, באמצעות הכלים שעומדים לרשותנו, שהצרכן הישראלי יוכל לרכוש מוצרי חלב במחירים סבירים בהשוואה לעולם"
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
שנים אחרי תנובה, אריק רייכמן מדבר על האישה ההיא שרצה בין הרפתות: "את הכישרונות שלה אי-אפשר לקחת - מרץ בלתי נדלה, כושר הובלה וכושר פיננסי"
כמו פרות, אנחנו צרכנים שכלואים ברפת, ושכחנו מהו חג שבועות
תנובה חתמה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של 86 מיליון שקל, ירידה של 3.1% ביחס לרבעון המקביל ■ ההכנסות ירדו ב-1.8% ל-1.75 מיליארד שקל
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס