נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים
פחות מ-6 שנים לאחר שרכשו השליטה בתנובה והחזירו כמעט את כל ההשקעה, אייפקס ומבטח שמיר עשויות לרשום אקזיט שלקוח מעולם ההיי-טק שיניב להן רווח של מיליארדי שקלים ותשואה של מאות אחוזים בהנפקה או במכירת מניות
ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-1.83 מיליארד שקל, לעומת כ-1.75 מיליארד שקל ברבעון המקביל של 2012 ■ המנכ"ל אריק שור: "הירידה ברווחים נבעה בעיקר מתמחור מוצרי החלב באופן שלא כיסה את עליית מחיר המטרה ועלויות הייצור"
הדבר האחרון שהצרכן צריך זה עוד ועדה שתמרח אותו בסיסמאות
אמש הודיע המפקח על המחירים במשרד החקלאות כי החליט להכניס לפיקוח מחירים את הגבינה הלבנה 5% ואת השמנת המתוקה 38%
זאת בעקבות בדיקה של רו"ח חיצוני, שמצא כי רווחי תנובה על שני המוצרים הללו "חריגים ובלתי סבירים" ■ במשרד החקלאות מעריכים כי הכנסת הגבינה הלבנה 5% והשמנת המתוקה 38% לפיקוח תביא להוזלה בשיעור של 20% לפחות
מדובר במחצית ממגרש בשטח כולל של 17 דונם, שכולל זכויות בנייה מאושרות ל-44 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומגורים ו-6,600 מ"ר שטחי מסחר
הודיעה כי בכמות מצומצמת של ביצים שתאריך שיווקן הוא בין 21 באוגוסט ל-24 באוגוסט קיים חשש לחריגה בתוצאות הבדיקות הכימיות של הביצים
לדברי בעל פיצרייה, סוכן של טרה קיבל הוראה להודיע ללקוחות לפנות למתחרים, אך גם בתנובה לא מיהרו לספק את הסחורה
תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח טכנולוגיות מיוחדות המאפשרות להמיר את הידע בתחום הממרחים מהמדף היבש לעולם הממרחים במדף המצונן
גבינת "נעם" של טרה לא הצליחה להשפיע על מכירות תנובה שנותרו ללא שינוי בשל עלייה כוללת במכירות השוק ■ טרה כבשה במדף נתח של 13.3% מהמכירות ובשבוע האחרון הנתח הכספי שלה הגיע ל-20.5%
הישגי המחאה החברתית בריסון מחירי המזון התפוגגו כלא היו
המטרה: לנגוס בגבינות "סימפוניה" של שטראוס ובגבינות "נפוליאון" של תנובה ■ במחצית הראשונה צמחו מכירות גבינות השמנת ב-13.9% ל-67.2 מיליון שקל
סוכנות הידיעות מצטטת גורם המקורב למהלך ■ תנובה נפגשה עם כלל חיתום, וההנפקה מתוכננת לרבעון הראשון של 2014 ■ תנובה: "בעלי השליטה בוחנים אפשרויות שונות להשבחת החברה ומבנה ההון; הנפקה היא אחת האופציות"
סטורנקסט: במחצית הראשונה של 2013, מכירות שוק המזון והמשקאות צמחו ב-3.2% ל-16.37 מיליארד שקל
המכירות הכספיות עלו במחצית הראשונה בעקבות עליית מחיר, אך המכירות הריאליות צנחו חדות: מכירות הגבינות המלוחות צנחו ב-7%, מכירות המעדנים ירדו ב-4%, ומכירות הגבינות הרכות ירדו ב-4.6% ■ ביוני ניכרת החרפה של המגמה
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית