זאת יממה לאחר ששטראוס הודיעה על העלאת מחירים ■ יוגורטים וגבינות יתייקרו ב-4.8%; מייקרת גם מוצרי סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף ואדום-אדום ■ לעג לרש: "החלטנו לא לייקר את הקוטג' מתוך רגישות לציבור" ■ צפו בכל ההתייקרויות
ואם רוצים לעודד רפתות קטנות לצאת מהשוק, אז למה בכפייה?
ל"גלובס" נודע כי קיים מחסור בגבינות מסוג "העמק" ו"גלבוע" ■ תנובה: "מיעוט ימי הייצור בשל החגים והגידול בביקוש הביא לעיתים לאי-אספקה של חלק מהמוצרים"
(עדכון) - מחיר החלב הגולמי עלה ב-9.4%, אך מוצרי החלב בפיקוח צפויים להתייקר בשיעור נמוך יותר ■ באוצר הוחלט להפחית את מכסי המגן למוצרי החלב
טרה נערכת להתרחבות - ותנובה נערכת להשיב מלחמה ■ שאלת המפתח היא האם טרה תנקוט באסטרטגיית מחיר ובאיזה עומק
לקראת פתיחת המחלבה החדשה של טרה בדרום, תנובה מתכננת מלחמת מחירים, מוצרים חדשים והגבלה על קניית החלב של המתחרות מהרפתנים ■ בכיר בשוק החלב: "גם שטראוס תיפגע, אבל ברור שבטרה מסמנים קודם את תנובה"
תנובה דיווחה על רווח נקי של 668 מיליון שקל והכנסות של 1.9 מיליארד שקל ■ הרווח התפעולי ברבעון ירד מעט ל-162 מיליון שקל
תנובה נתבעת להשיב לצרכנים 142.5 מיליון שקל, ושטראוס - 72 מיליון שקל ■ התובע: תנובה ושטראוס הטעו את לקוחותיהם והתעשרו על חשבונם שלא כדין
התביעה, בהיקף 71 מיליון שקל, הוגשה עקב הודעת החברה אמש ■ התובעים טוענים כי על תנובה לפצותם בגין עוגמת-הנפש שנגרמה להם בעקבות האירוע
מדובר בקרטוני חלב 3% בכשרות הרב וייטמן בלבד, מתאריך פג תוקף 22/8/2012 המסומנים באות "ב", אשר שווקו באזור שבין בנימינה, ראשון-לציון ולוד ■ תנובה: "אנו מתנצלים בפני הצרכנים ונמשיך לפעול להבטחת בטיחות מוצרינו"
החשד: תנובה התערבה בסידור המדפים במגה והשפיעה על שטחי המדף והנראות של המתחרים ■ מגה לא נחשבת עוברת עבירה, והחשד הוא נגד תנובה בלבד
מאז הועברה השליטה בקונצרן החלב לאייפקס ומבטח שמיר, חילקה תנובה דיבידנדים בסך מצטבר של 2.4 מיליארד שקל
השניים נחקרו בחשד להפרת "הצו המוסכם", שנועד למנוע מהספקים הגדולים לעשות שימוש בכוחם כדי לשמר את מעמדם ברשתות על חשבון המתחרים
עפ"י החשד, תנובה הפרה את הצו המוסכם שהסדיר את היחסים עם רשתות השיווק, ועברה על המגבלות שנועדו להגן על התחרות ולמנוע מונופול ■ מדובר בחקירה שנייה של הרשות נגד תנובה ■ בכירים נלקחו לחקירה, מסמכים הוחרמו
גם אחרי שהמחאה נרגעה, המפרסמת הגדולה במשק, שטראוס, הקטינה את היקף ההשקעה בפרסום ב-17% ותנובה קיצצה אותו ב-34%
תנובה עם ירידה של 0.9% במכירות במחצית והיחלשות בנתח השוק מ-15.4% ל-15.1% ■ שטראוס ונטו רושמות התחזקות במחצית הראשונה ■ ספק גדול: "לא זוכר כזה רבעון מזה שנים"
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית