במקרה ששמיר לא ימשיך להחזיק בתנובה לצידה של ברייטפוד, שרוכשת את חלקה של אייפקס - מעוניינת ברייטפוד שקרן פוסון קפיטל מסין תרכוש את החזקותיו
הרווח התפעולי קרס ב-28% ל-114 מיליון שקל, בעיקר בשל הכנסת הגבינה הלבנה והשמנת המתוקה לסל המוצרים המפוקחים, השפעות מבצע "צוק איתן" וכן מירידה במכירת בקר קפוא וביצים.
ההלוואה בסך 1.87 מיליארד שקל ניתנה לקרן אייפקס ולמבטח שמיר לצורך רכישת השליטה בתנובה ב-2008, והיא אמורה להיפרע בפברואר 2015
בתביעה, בסך 800 מיליון שקל, נטען כי תנובה גובה עבור גבינות צהובות מתוצרתה מחיר מופרז בניגוד להוראות הממונה על ההגבלים - "והכול תוך ניצול לרעה של מעמדה כבעלת מונופולין מוחלט בשוק הגבינות הצהובות"
זאת בעקבות תחקיר ערוץ 2, שהציג תמונה מצמררת של תנאי הגידול המחפירים של התרנגולות, לצד תנאים סניטריים ירודים בדרך של הביצה מהלול לצלחת
קמעונאים וספקים זועמים על כוונת לפיד להכניס עוד מוצרים לפיקוח ■ הערכות: המהלך של לפיד עלול לחתוך עשרות מיליוני שקלים מרווחי תנובה ושטראוס
בוחנת מכירת גבינות קשות לשוק הרוסי, לאחר שבדיקות ראשוניות בחברה העלו כדאיות כלכלית לייצא למדינה
לפי ידיעה שפרסמו הבלוגרים טל שניידר ותומר אביטל, מי שעדכנה את ח"כ ברוורמן בהצעת העבודה מתנובה שקיבלה היועצת הכלכלית שלו, מרב דוד, הייתה הלוביסטית עופרה שקד, המייצגת בין היתר את האינטרסים של טרה
10 ספקים מובילים בישראל מחזיקים ב-57% משוק המזון והצריכה; תנובה שולטת ב-57% משוק החלב ■ התחרות עלובה בזמן שהרגולטור רופס ■ והסיפור על היצרן הקטן שניסה למכור מוצר בהוזלה של 30% - ונדהם מהתוצאה
ההסכמה בין אייפקס וברייט פוד מאפשרת את קבלת האישור האחרון של ההגבלים העסקיים בסין ■ הערכות: השלמת העסקה תארך עד סוף השנה הנוכחית
היא ליוותה את הקמת תנובה ברומניה, וגויסה לאחר מכן לשלוחה הרומנית של משרד הפרסום מקאן ■ אחרי 3 שנים חזרה לארץ, רק כדי להבין שהיא "מתגעגעת בטירוף" - ואז סבה על עקבותיה והתיישבה שם על כיסא המנכ"לית
החברה מבקשת להתמודד עם מקרים שבהם נמכרים לצרכן מוצרי בשר תחת המותג "אדום אדום", כשבפועל מדובר במוצרים של חברות אחרות
ברייט פוד רוצה את תנובה, אבל אם אפשר במחיר נמוך יותר
מכירת השליטה בתנובה הייתה אמורה להיסגר בעוד כ-3 שבועות ■ האם מדובר בניסיון לבצע מקצה שיפורים של הרגע האחרון - או שביצועי תנובה במחצית האחרונה הם שגרמו לברייט פוד הסינית להבין שהמחיר יקר מדי?
ההנחה תינתן על תוספת מכירות ■ המבצע נותן תמריץ לקמעונאים להגדיל הזמנות מתנובה ולהקטין הזמנות מהמתחרים ■ תנובה: "זה מבצע קצר-מועד מתוך רצון לעזור לשוק אחרי 'צוק איתן'"
נתח השוק של תנובה ירד מ-46.3% ל-32% בלבד ■ חברת "מן הטבע בארותיים" הכפילה מכירותיה לרשתות השיווק והפכה לשנייה בגודלה עם נתח של 14.6%
העלאת מחיריםיוקר המחיהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית