מאחורי מיזמי התשתיות הגדולים בארץ, הנבנים בשיתוף המגזר הפרטי, עומדת כבר 20 שנה עו"ד נועה מי-דן, המייצגת את המדינה ואת הבנקים ■ "כשאני נוסעת במנהרות הכרמל, ואפילו כשאני שותה מים מותפלים, יש לי הרגשה מצוינת"
עו"ד רוה, המתמחה בנדל"ן ותשתיות, חוגג 40 שנה למשרדו ■ "אם כדי לקבל אישור תב"ע צריך לעבוד בין שנתיים ל-20 שנה, ברור ששום דבר לא יתקדם פה" ■ "אם המדינה הייתה מתנהלת כראוי, הייתה מזמן רכבת קלה בת"א"
המנהרה נכרית במסגרת פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים ואורכה עומד על 11.6 קילומטר ■ בחודשים הקרובים, צפויה להיפרץ המנהרה המקבילה, שהינה המנהרה האחרונה בפרויקט זה
האפשרויות המוגבלות והתקציבים המצומצמים בארץ גורמות ליותר ויותר חברות תשתית ישראליות לפנות החוצה ■ "רק בזכות היציאה לחו"ל הצלחנו לשמור על קצב גידול שנתי דו-ספרתי"
שרה בדאי, העומדת בראש מחלקת ההנדסה האזרחית של שלוחת הצלב האדום בעזה, מסבירה בראיון ל"גלובס" למה העזתים מעדיפים לקנות את החשמל מישראל, ומדברת על הבעיה הגדולה ביותר של עזה
עו"ד מגריזו, מומחה לפרויקטים בתחום התשתיות: "יש לנו שם לא טוב בעולם. אין כמעט מקרה שמישהו זוכה במכרז ולא מתנפלים עליו ומנסים להראות שהוא רימה"
כך לפי דוח של מוסד שמואל נאמן בטכניון בשיתוף המועצה הלאומית למחקר ולפיתוח אזרחי
מה מלמדת הקריסה בפרויקט גינדי השקעות על שוק הנדל"ן
פירמת הייעוץ מעריכה כי מדינות העולם זקוקות לכ-57 מיליארד דולר עד 2030 בכדי להחליף ולבנות מחדש תשתיות רבות כגון כבישים, מסילות, תחנות כוח, פרויקטי מים ועוד
HSBC: היקף הסחר העולמי במוצרים ובסחורות הדרושים להשקעה בתשתיות צפוי לגדול פי שלושה עד שנת 2030
החטא: שר התחבורה ישראל כץ הצביע נגד החלטת הממשלה לשחרר אסירים ■ העונש: ביום ראשון תעלה הצעת החלטה: להסיר את השם "תשתיות" ממשרד התחבורה ■ כץ: "אני מתכוון להמשיך ולהצביע נגד שחרור רוצחי יהודים"
מזכיר המדינה במשרד המסחר של ספרד, חיימה גרסיה-לגז: ספרד, אחת המדינות המוכות ביותר כיום באירופה, רוצה לתפוס נתח משוק התשתיות של ישראל
כך לדברי אשר גרין, סגן נשיא התאחדות בוני הארץ ■ ניסים בובליל, נשיא ההתאחדות: "מקבלי ההחלטות כנראה לא מבינים את הקשר בין דירה לכביש ולביוב, ותפקידנו להסביר להם שאם לא יהיו תשתיות - לא יהיו דירות"
ברבעון הראשון של 2013 התפרסמו כ-1,234 מכרזים, לעומת 1,366 מכרזים בתקופה המקבילה אשתקד
שי אתרוגי, מנכ"ל אשטרום קבלנות: "עלות הפועלים הסינים מגיעה ל-1,000 שקל ליום. זהו שכר שהרבה ישראלים היו שמחים לקבל, אבל עובדה היא שאנחנו לא מוצאים את הישראלים"
אני בונה בית לאדם, ושטח בגודל דומה הולך ל"בתים" של מכוניות
אלקטרהאנרגיה מתחדשתאשטרוםבנייההרכבת הקלהמשרד האוצרנדל"ן: תשתיותשיכון ובינוימומחים כותביםתשתיות תחבורה