מדובר בפרויקט שהיקף ההשקעה בהקמתו מוערך ב-1.5 מיליארד שקלים. התחנה תהיה בהספק של 300 מגוואט והקמתה צפויה לארוך 4 שנים
בעקבות הסערה שעוררה חשיפת "גלובס" על ניסיון משרד התשתיות להעביר את ייצור החשמל לפיקוח הרבנות הראשית, השר לנדאו לוקח צעד לאחור ■ "ייתכן והייתה פרשנות מפליגה מדי בהצעת החוק, שעלולה לפגוע בסטטוס-קוו"
חברת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון רוכשת על זכויותיה של אורתם סהר בפרוייקט תחנת כוח בטכנולוגיית אגירה שאובה בגלבוע, תמורה 42 מיליון שקל ■ עלות הקמת הפרוייקט: כ-1.5 מיליארד שקל
עוד עולה מדוח מבקר המדינה: התנהלות משרד התשתיות והמדינה מאפשרת לבזן להמשיך לשלוט בשוק הדלקים
שר התחבורה ישראל כץ בוועידת ישראל לעסקים 2011 על ההקבלה לדרום סודן: "שמעתי שיש שם רק כביש אחד" ■ חולדאי: "בואו ניצור קווי אוטובוסים בכביש 4 וכביש 5 כדי שהם ייסעו מהר ומכוניות פרטיות ייסעו לאט"
כאשר הסמכויות והתקציב יהיו בידי הרשויות המקומיות, לא רק שסביר והדברים יתנהלו אחרת, לפחות יהיה מי שייקח אחריות וייתן את הדין בבחירות המוניציפאליות
הממשלה צפויה לאשר עוד מהמלצות ועדת טרכטנברג - הקמת מערכת להסעת המונים בערים, והקמת רשות ארצית לתחבורה ציבורית ורשויות תחבורה מטרופוליניות
היקף הפרויקט נאמד בכ-2.5 - 4.5 מיליארד דולר ■ הפרויקט יאפשר יצוא של הגז המופק מתמר למזרח הרחוק
החברות מתכוננות ל"יום הדין" שבו מדינות יפרשו מהאיחוד האירופי ויחזרו למטבע הישן שלהן ■ אחת החברות המובילות כבר מבצעות "מבחני לחץ" לבדיקת עמידות המערכות שלהם לשינוי
החודש ביקר השר כץ לאורך תוואי הקו המהיר לירושלים, והצהיר כי הבנייה תסתיים בעוד כחמש שנים ■ לפי דוח פנימי שהזמין האוצר מועד הסיום יהיה לא לפני הרבעון האחרון של 2018
כץ הסביר את המהלך המפתיע בכך שהשתכנע כי נמלי הים של ישראל יתנוונו אם לא יעברו שינוי מבני עמוק הכולל הפרטה
לטענת 3 חברות הסלולר: המכרז לא כלכלי ■ לפי מקורות המקורבים למכרז, העלתה הרכבת דרישות מרחיקות לכת, שאינן מקובלות בקרב לקוחות עסקיים
הושלם תהליך אימוץ ההסדרה למתקנים הפוטו-וולטאיים הבינוניים ע"י המנהל האזרחי
אם המגעים בין נוי לערבה פאוור יבשילו לכדי עסקה, תהיה זו כניסה ראשונה של קרן תשתיות לתחום המיזמים הסולאריים
דני מריאן: "ענף ההנדסה בישראל יכול וצריך לתת מענה לתפוקות הנדרשות ממנו. אין אנו רואים צורך להביא משרדי הנדסה זרים להתגבר על מחסור נקודתי במהנדסים באם קיים"
במכתב חריף למשרד התשתיות תוקף אלי גליקמן את מדיניות הממשלה בעידוד הקמת תחנות כוח פרטיות ■ מזהיר שהן יעלו למשק עשרות מיליארדי שקלים
אלקטרהאשטרוםבנייההרכבת הקלהחברת החשמלמשרד האוצרנדל"ן: תשתיותשיכון ובינויתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה