אורנג' (ORANGE) הוספה למעקב +

המותג של חברת הסלולר פרטנר

כתבות אחרונות

 
לוגו פרטנר

שיר פרידה

ההתנתקות מאורנג' עדיין מייפה את דוחות פרטנר

יניב פגוט 04.06.2017
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

פרטנר מסכמת רבעון עם רווח של 26 מ' ש'; ירידה במנויי הסלולר

סך הכנסות החברה רשם ירידה של 14% ל-897 מיליון שקל ■ שיעור הנטישה ירד ל-9.8% ■ בסיס מנויי הסלולר ירד ב-2% לכ-2.7 מיליון

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 17.08.2016
Orange / צילום: רויטרס

הטיפ היומי: ענקית תקשורת שעשויה לזנק ב-34% בשנה

במחלקת המחקר של ברקליס ממליצים "תשואת יתר" על מניית Orange הצרפתית, במחיר היעד של 19 אירו

מחלקת המחקר, ברקליס 13.07.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

ירידה בהכנסות פרטנר ב-2015; עברה להפסד של 40 מיליון שקל

הכנסות פרטנר אשתקד הסתכמו ב-1.054 מיליארד דולר ■ ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) רשמה ירידה של 8% ל-18 דולר, בעוד בסיס מנויי הסלולר ירד ב-4% ■ להפסד אחראית גם הפסקת השימוש במותג "012 Smile" בתחום הקווי ב-2017, שגררה הפחתה חשבונאית גדולה

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 14.03.2016
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל פרטנר: "כל העיסוק סביב ההשקה עשה לנו רק טוב"

עסקת סלקום-גולן טלקום, הפיגור בטלוויזיה, האפשרות למיזוג עם הוט, הקשר בין ראש הממשלה לבעלי בזק והעובדים שהכריזו סכסוך עבודה בחברה ■ איציק בנבנישתי מדבר על סערת המיתוג מחדש בראיון ל-G

הדס מגן וגד פרץ 05.03.2016
בנג'מין גיליגן / צילום: יחצ

מאחורי הקלעים של המיתוג מחדש של פרטנר

בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2016
חיים סבן, איציק בנבנישתי, אדם צזנוף / צילום: סיון פרג

פרטנר השיקה את המותג החדש; סבן: "אני כאן כדי להישאר"

האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כשהדגש הוא על קבלת המותג החדש פרטנר, לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג' ■ הלוגו החדש של פרטנר, שאמור היה להיחשף היום, נחשף כבר ב"גלובס" בשבוע שעבר

גד פרץ 16.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
אורנג' (ORANGE) | לפני כולם

נחשף הלוגו החדש של פרטנר שנשמר בחשאיות רבה

ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין

ענת ביין-לובוביץ' וגד פרץ 11.02.2016
איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר
אורנג' (ORANGE) | לפני כולם

המיתוג מחדש של פרטנר: ירוק-כחול הוא הכתום החדש

לאור הפרידה מהמותג אורנג', החברה תחליף את הצבע הכתום המזוהה עם המותג ותחליף את שם המותג מאורנג' לפרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2016
אורנג / צילום: תמר מצפי יחצ

סוף עונת התפוזים: פרטנר נפרדת רשמית מהמותג אורנג'

סיום ההתקשרות מגיע לאחר שנים של עבודה משותפת, וזאת בעקבות המשבר שפרץ על רקע דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום, סטפן רישאר, שמתח ביקורת חריפה על ישראל

גד פרץ 05.01.2016
וואן פלוס איקס / צילום: יחצ

הסמארטפון OnePlus X מושק היום באורנג' ב-1,700 שקל

ה-X מגיע בעיצוב מצופה זכוכית ומסגרת כסופה, העובי רק 6.9 מ"מ והמשקל 139 גרם ■ הוא מגיע עם מפרט לא רע בכלל ביחס לקטגוריה אליה הוא מיועד: מסך בגודל 5 אינץ' בעל ציפוי זכוכית מסוג גורילה גלאס 3 של קורנינג ברזולוציית Full HD

צחי הופמן 07.12.2015
אייפון, LG וסמסונג / צילום: יחצ

למה לא כדאי לכם לקנות סמארטפון בחברות הסלולר?

לצרכנים המבקשים לרכוש סמארטפון יש היום שפע אפשרויות ■ בדיקת "גלובס" מגלה פערים של עד 900 שקל במחירי מכשירים זהים ביבוא רשמי בין חברות הסלולר הגדולות לבין חנויות כמו מחסני חשמל ואייבורי

צחי הופמן 07.12.2015
איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר

פרטנר עברה להפסד של 9 מיליון שקל; 155 אלף לקוחות נטשו

ההכנסות ירדו ב-9% לכמיליארד שקל, וה-EBITDA צנח ב-30% ■ ההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח ירדה ב-7% ל-71 שקל ■ בנבנישתי: "ההפסד משקף מחד את התחרות העזה ומאידך את יכולתנו המוגבלת להתייעל"

גד פרץ ושירי חביב-ולדהורן 11.11.2015
סלולר / צילום: יח"צ

בדיקת "גלובס": הסוף לסלולר ב-50 שקל לחודש?

אם עסקת סלקום-גולן תאושר, תהיה לצרכנים סיבה טובה לדאגה ■ המפעילות הוותיקות יישרו קו עם המחירים שהכתיבו הספקיות הקטנות, וכיום מציעות חבילה ב-50 שקל לחודש ■ אצל המתחרות הקטנות החבילות אף זולות יותר

מיכל רז-חיימוביץ' וצחי הופמן 09.11.2015
איציק בנבנישתי  / צילום: תמר מצפי

רווחי פרטנר צנחו ב-80%; מזהירה ממעבר להפסד

ההכנסות ירדו 4% ל-1.04 מיליארד שקל ■ ה-EBITDA צנח 19% ל-236 מיליון שקל ■ תזרים המזומנים החופשי קרס 90% ל-24 מיליון שקל ■ איבדה ברבעון השני 27 אלף מנויי סלולר ■ המעבר להפסד - בשל הפרישה מרצון

יוסי ניסן 12.08.2015
איציק בנבנישתי  / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל פרטנר: "המחיר בסלולר חשוב - השירות יותר"

איציק בנבנישתי בוועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange: "הציבור הישראלי היא ציבור רגיש מאוד ומעוניין מאוד לקבל מחיר טוב - אבל עם שירות מצוין" ■ על סערת אורנג': "היו אמוציות ברמה שלא תיאמן"

ספיר כלפון 15.07.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 346 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988