מנכ"ל אורנג' העולמית: לצאת מישראל כבר מחר מצידנו

ממשלת צרפת, שמחזיקה ברבע מהזכויות בחברה, נמצאת תחת לחצים לסיים את הקשר שלה עם פרטנר בשל פעילותה בהתנחלויות ■ מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "אנו מצרים על הדברים" ■ חיים סבן: "איומים לא ירתיעו אותי"

סטפן רישאר / צילום: רויטרס
סטפן רישאר / צילום: רויטרס

מנכ"ל ענקית התקשורת אורנג', סטפן רישאר, אומר כי מבחינתו הוא מוכן להוציא את פעילות החברה מישראל כבר מחר, ובכך מוסיף עוד שמן למדורת החרם שמתלקחת לאחרונה - כך על-פי דיווח בסוכנות AP.

רישאר אמר את הדברים היום (ד') במסיבת עיתונאים בקהיר. הוא סייג את דבריו באומרו כי אם יבחר לסיים את הקשר עם המותג של אורנג' בישראל, פרטנר - הוא מסתכן בקנסות כבדים.

במסיבת העיתונאים דיבר רישאר על תוכניות החברה בשנים הקרובות, ובין היתר ציין כי היה מעדיף להוציא את פעילות החברה מישראל, אולם לדבריו המהלך הזה צפוי לקחת זמן.

הדברים הללו מגיעים שעה שממשלת צרפת, שמחזיקה ברבע מהזכויות בחברה, נמצאת תחת לחצים לסיים את הקשר שלה עם פרטנר בשל הפעילות שלה בהתנחלויות.

מנכ"ל פרטנר היוצא, חיים רומנו, מסר בתגובה כי "אנו מצרים על דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום העולמית. ברצוננו להדגיש כי חברת פרטנר היא חברה ישראלית בבעלות סבן קפיטל גרופ, והציבור ואינה בבעלות פראנס טלקום (אורנג' צרפת). החברה מחזיקה במותג אורנג' מאז 1998 לכשהיה בבעלות האצ'יסון הונג-קונג, והקשר היחידי כיום הוא במותג. החברה תמשיך לשרת נאמנה את כל הציבור במדינת ישראל, ללא אפליה או אבחנה כלשהי".

חיים סבן מסר: "אני גאה להיות בעל השליטה בחברת פרטנר, שהינה חברה בבעלות ישראלית, החוכרת את המותג אורנג'. איומים לא ירתיעו אותי, אמשיך לפעול בישראל ולהוביל את המאבק העולמי ולמען ישראל".