אייל ארד

כתבות אחרונות

 

3 משרדים עלו לגמר במכרז על תקציב המיתוג של ירושלים

היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני

חגית ברונסקי 16.05.2010

פרטנר במו"מ לשכירת מוטי מורל למאבק בהפחתת הקישוריות

אנשיו של מורל השתתפו בדיון בנושא שנערך אתמול בוועדת הכלכלה, אך עפ"י הערכות הם לא היו שותפים לעמדה המפתיעה שהציגה פרטנר, לפיה היא תומכת בהפחתת התעריפים - ורק דורשת כי ההפחתה תהיה מדורגת

גד פרץ 11.05.2010

לאחר 14 שנה: חברת החשמל מפרסמת מכרז לשירותי לובינג

לאחר הפרידה מאייל ארד, נפרדת גם ממשרד פוליסי של בוריס קרסני ■ מחפשת שירותי לובינג לתקופה מוגבלת של שנה עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות

עמירם ברקת 28.04.2010

האגו של היחצ"ן

חיילים אלמונים נלחמים לצד היחצ"נים של המדינה: מוטי שרף, רני רהב ואייל ארד

פנינה אלעזר-שלו 09.02.2010

אייל ארד: "למנהלי תדמית ישראל לא ברור מי הלקוח שלהם"

יועץ התקשורת אמר זאת הבוקר בכנס הרצליה, בפורום שבו השתתף איש משרד החוץ עידו אהרוני, שהצר על כך שהדרך של ישראל לתקשר את עצמה בעולם היא דרך 'הקונפליקט'

לי-אור אברבך 01.02.2010

הפרסומאי רפי צרפתי: "ענף הפרסום עומד לפני קטסטרופה"

רגע לפני שצרפתי נפרד מיורו ומעולם הפרסום והופך ליועץ לטכנולוגיה דיגיטלית במשרה מלאה, הוא טוען כי הענף לא השכיל להיערך למהפכה הדיגיטלית - ומודה כי המיזוג בין יורו לארד תקשורת לא התרומם עדיין

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2009

רופאים באתר סייף-סקיי: מעולם לא ראינו מוצר אלא רק סקיצות

"אנחנו לא עובדים בחברה אלא רק יועצים" ■ מלבד מדבקת הפלא, מופיעים באתר של סייף-סקיי גם מעלית חכמה ומערכת התפלת מים ■ בנוסף, הכחישה החברה כי אי פעם פיתחה סוכך מגנטי נגד גשם, אך מאוחר יותר טענה כי לא הבינה נכון לאיזה מוצר התייחס הפרסום אתמול ב"גלובס"

גלי וינרב 21.12.2009

קליין ובוחניק אחרי "מדבקת הפלא": "מכונית פלא" שנוסעת על מים

השניים שכרו משרדים בבית גיבור בר"ג וממשיכים להציע פטנטים ולחפש השקעות ■ אייל ארד, יועץ התקשורת של החברה: "עסקת המדבקה עדיין בחיים" ■ מאיפה הכסף? ייתכן שבוחניק עדיין מממן את הכול - בעבר הכחיש כי השקיע במיזם ■ תגובת החברה: "סייף סקיי אינה מפתחת 'מכונית פלא' שנוסעת על מים ומעולם לא טענה כך"

גלי וינרב 20.12.2009

עמוס שפירא: "לאפשר לחרדים לעבוד בהפרדת גברים מנשים"

איך למשוך אוכלוסיות שלא עובדות? מנהלים מציעים פתרונות ■ מנכ"ל יוניליוור: "הממשלה צריכה להאריך את חופשת הלידה או לסבסד יותר את הוצאות הטיפול בילדים" ■ כתבה שנייה בסדרה: "הפירמה: ישראל"

ענת כהן 19.11.2009

חגיגת היועצים בחברת החשמל: 60 יועצים, 15.6 מיליון שקל - והכל ללא בקרה ומינהל תקין

עפ"י ממצאי בדיקה של מבקר המדינה שהגיעו לידי "גלובס", ההנהלה התקשרה עם יועצים ללא מכרז, סילפה דיווחים לדירקטוריון החברה ושילמה להם הון-עתק ללא בקרה על תוצרי עבודתם ■ המבקר דורש להסיק מסקנות אישיות נגד מנהלים בפרשת הטוקבקים ■ רשימת המתוגמלים - בתוך הידיעה

הדס מגן ואיתי רום 10.11.2009

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

שירות גלובס‏ 14.10.2009

החברה לאיתור נכסי נספי השואה משלמת 1.8 מיליון שקל על יחסי ציבור

את יחסי הציבור והפרסום של החברה מנהל אייל ארד ■ עוד מהוצאות החברה: 2 מיליון שקל ל-5 משרדי עורכי דין ורבע מיליון שקל ל"יועץ היסטורי"

סטלה קורין-ליבר 30.07.2009

ראובן אדלר: "בישראל נורא אפור ויגוני - חייבים לשדר שכיף אצלנו"

אדלר, יו"ר קבוצת אדלר, חומסקי & ורשבסקי, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנחנו חייבים לשדר לעולם שיש במדינה שלנו מכל טוב, ולא רק נכים" ■ אייל ארד: "צריך להבין שהחדשות מאצלנו ימשיכו להיות רעות"

יוסי ניסן וארז וולברג 13.07.2009

המבקר מעמיק את בדיקתו בחברת החשמל: בודק את העסקת יועצי התקשורת בידי ההנהלה

הנהלת חברת החשמל מעסיקה יועצי תקשורת ולובינג רבים בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש: אייל ארד, חברת הלובינג "פוליסי", משרד יחסי הציבור גוב-קרטין שהשתיל את הטוקבקים הפיקטיביים ומשרד עמירם פליישר

הדס מגן וליאור ברון 03.06.2009

אייל ארד: "יותר קל לקבל תקציבי פרסום ציבוריים אם לא מחוברים לפוליטיקאים - אף אחד מהפוליטיקאים לא באמת עוזר"

יועץ התקשורת, מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א, אמר את הדברים בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס" ; לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

קמפיין הבחירות: ארד ואדלר עם קדימה, אקוניס ורימון עם ביבי, מורדי עמר עם ברק

מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל ; הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2008

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988