סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
האם העמקת השליטה של נסטלה באסם היא המלצת קניה למניה?
תנובה, אסם, שטראוס ושאר חברות המזון והמשקאות טוענות תמיד כי מחירי המוצרים עולים בגלל מחירי הסחורות בעולם ■ מאמצע 2012 הסחורות הוזלו, השקל התחזק - והמזון בישראל רק התייקר ■ למה? כי אין תחרות
האנליסטית מיכל אלשיך: אסם תצליח לצמוח בשיעור של 1.5%-3%
דן וגד פרופר מכרו את כל מניותיהם באסם וצברו כמיליארד שקל ■ "גלובס" מציג את ששת יורשיהם הצעירים
לאחר מכירת מניותיו של דן פרופר, זינקה היום מניית אסם ב-6%, כנראה בשל ציפייה להצעת רכש שתגיש נסטלה למניות הציבור
דן פרופר: "לפני מספר שנים העברתי את אחזקות מניותיי באסם לידי ארבעת ילדיי, ועכשיו הגיעה העת לאפשר לכל אחד מהם לפתח פלטפורמה משלו"
הפעילות המקומית של יצרנית המזון גדלה ב-4.3%, אך הפעילות בחו"ל ירדה בכ-7% ■ סמנכ"ל הכספים: "גולת הכותרת - השיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית"
לטענת התובע, בעמוד הפייסבוק של מותג החטיפים "קריספי" של אסם נעשה שימוש ביצירה שלו, ללא מתן קרדיט הולם ולא בדרך של Share מהפוסט המקורי
תחליף בתפקיד את ערן תור שפרש ■ כיהנה בשנה האחרונה כמנכ"לית חטיבת עסקים חדשים באסם, ולפני כן כמנכ"לית חטיבת החטיפים של אסם במשך 5 שנים
"גם אם אני חושב שלא צריך לברוח מכאן, אני מבין מאיפה זה בא. גם חופש הנדידה או ההגירה הוא חשוב. אם אדם חי כאן בניגוד לרצונו, כמוהו כאסיר" ■ "אני מקווה שנצליח לבנות כאן תשתית טובה יותר כדי שחלק מהעוזבים עוד יחזרו"
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
זינוק של 11.5% במכירות בשוק המקומי סייע ליצרנית המזון לסכם את הרבעון השני עם עלייה של 4% ברווח הנקי, שעמד על 90 מיליון שקל
אביב לויאיציק צאיגדוחות כספייםדן פרופריוקר המחיהנסטלהפנחס קימלמןשטראוסתנובהתקציב פרסום