במבה הוספה למעקב

חטיף פופולרי של אסם

כתבות אחרונות

 
השטח של במבה בחולון / צילום: כדיה לוי
נסטלה | בלעדי

אחרי 55 שנה: נסטלה מוכרת את הקרקע שבה פעל מפעל במבה המיתולוגי בחולון

חברת המר מתכות, שפועלת במגרש הסמוך למפעל במבה המיתולוגי בחולון, שילמה כ-19 מיליון שקל עבור הקרקע • לפני כשבעה חודשים אסם-נסטלה חנכה את המפעל החדש בקריית גת ופינתה את המקום • העסקה מצטרפת לשלוש עסקאות גדולות שביצעה החברה בשנה האחרונה

שני מוזס 02.10.2019
מדד המותגים: מזון ומשקאות / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

קולה, במבה, קפה ותה: מה הם מותגי המזון והמשקאות המובילים בישראל ואיך ייראה עתיד הענף

כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019

שני מוזס 08.08.2019
מחקרים ברפואה / אילוסטרציה: שאטרסטוק

איך השפיעה הבמבה הישראלית על המדע ועוד מחקרים ששינו את פני הרפואה

כתב העת הרפואי המוביל NEJM במחווה לעורך שלו בשני העשורים האחרונים: בחר את המחקרים ששינו את פני הרפואה מאז תחילת המילניום ופורסמו בו לראשונה • בראש הרשימה - המחקר שמצא שחשיפה לבמבה מפחיתה אלרגיות לבוטנים

גלי וינרב 12.07.2019
מנכ"ל אסם, אבי בן-אסאייג, בהשקת מפעל הבמבה בקריית גת / צילום: שני מוזס

מנכ"ל אסם, אבי בן-אסאייג: "החלום שלנו – במבה בכל סופר בארה"ב"

התינוק של במבה עובר לדרום: אסם חונכת מפעל במבה בקריית גת בהשקעה של 200 מיליון שקל, שיאפשר לה להכפיל את קצב הייצור • יו"ר אסם, דן פרופר: "אסם ונסטלה ימשיכו להשקיע בפיתוח התעשייה בישראל" • נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "קמפיין נגד מזון מעובד כמו במבה זה לצאת נגד עשרות אלפי מקומות עבודה"

שני מוזס 19.02.2019
איציק צאיג/ צילום: ענבל מרמרי

"קריסת מגה? טראומה. 7 השנים האחרונות היו קשות בענף המזון"

7 השנים של איציק צאיג כמנכ"ל אסם ייזכרו גם כ-7 השנים הרעות של שוק המזון לאחר המחאה החברתית • בראיון בלעדי לקראת חשיפת מדד המותגים בוועידת MAD הערב מעריך צאיג כי חברות המזון יידרשו להתייעל כדי לא לייקר מחירים, מסמן טרנדים ומספר על תוכניות הקריירה העתידיות

שני מוזס 09.07.2018
ביסלי/ צילום: יחצ

מחטף החטיפים

היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק

אילנית חיות 21.11.2016

פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"

יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"

שירות גלובס 07.06.2016
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס

מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש

במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2016
אסם במבה
אסם | לפני כולם

שופרסל נגד אסם: הורידה מהמדפים את הבמבה הגדולה

אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק

אילנית חיות 27.01.2016
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2016
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז

על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11.02.2014
אסם | לפני כולם

2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל

עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות

אילנית חיות 28.01.2014

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988