גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה הצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים, למרות שהאסטרטגיה שלה מכירתית
מהעצם המוזר שנחת בבת-ים ועד הבמבה שנפלה עליי מהשמיים. מנסים להגיד לנו משהו?
ביסלי, צ'יטוס ודוריטוס ניצבים במקומות השלישי, הרביעי והחמישי כחטיפים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ■ מכר שוק החטיפים בישראל עומד על כ-747 מיליון שקל בשנה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות לבנק מזרחי-טפחות ולבמבה של אסם ממשיכות להופיע במקום מכובד בטבלה למרות שלא שודרו השבוע ■ הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר בטלוויזיה השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
"שהכל נהיה בדברו" או "בורא פרי אדמה"? כל אחד מבניו של עובדיה יוסף טוען כי אביו תומך בברכתו ■ במגזר החרדי חשים במתיחות בין שני בניו של הרב בשל הבחירות הקרובות לראשות הרבנות הראשית בירושלים
במשרד הבריאות לא מצאו בהתחלה קשר בין המקרים, אך הבדיקה שתתפרסם עד מחר תגלה האם מדובר בנגיף האנטרו
לצד היתרונות הרבים של שיווק באינטרנט, למדה בשבוע שעבר אסם מה שלמדו עשרות חברות אחרות: האפשרות להשמיץ מוצרים ומתחרים סלולה כמעט בפני כל אחד. איך מתמודדים?
כל מי שמחזיק תיבת דוא"ל בבית או בעבודה כבר מכיר את הריטואל
"אבקש שתפיצו גם את המייל הזה לאותם נמענים שאליהם שלחתם את ההודעות הקודמות שלי" דן פרופר, יו''ר אסם, אמר אתמול ל"גלובס": "נאתר את כותבי המיילים ונגיש נגדם תלונה במשטרה"
(עדכון) - מניית אסם ירדה ב-6.1% במהלך המסחר בבורסה בת"א בגלל שמועות שקריות שהופצו באי-מייל, ולפיהן המוות הפתאומי של התינוקות בשבוע האחרון נגרם עקב אכילת במבה המתחרה מיקי שטראוס: "בן אדם כזה צריך לעצור ולהכניס לבית-הסוהר. זה יכול להרוס חברה"
במסגרת המהלך, התלמידים מגיעים למוזיאון באוטובוס ממותג של במבה, ובהמשך נוסעים למרכז המבקרים של מפעל במבה בחולון במשרד החינוך, שם נאבקים בהשמנה בקרב ילדים, אפילו לא שמעו על שיתוף-הפעולה
אסםבזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהתנהגות צרכניםחברות מזוןנסטלהפרסומותקוקה קולהשיווק