הפרסומת לתנובה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות

הפרסומת של תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. לאחר שבשבוע שעבר מבצע "משכנתא לשנה" הביא את תנובה לפסגת הפרסומות הזכורות - השבוע חוזרת תנובה לשפה הקריאטיבית המוכרת, המציגה לנו איך זה לגדול טבעי בבית ישראלי ומצליחה לייצר שוב שיעורי אהדה גבוהים.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד על 11%. עוצמת הזכירות של הפרסומת עומדת על 0.9%, מה שמעיד על כך ששיעור הזכירה של הפרסומת נמוך ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות. גם שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 20.5%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 0.9%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי "כמדי שנה, לקראת חג השבועות, ניכרת תחרות בזירה השיווקית בין מותגי החלב השונים. תחרות זו באה לידי ביטוי גם בתחום הפרסום, כאשר השילוב של קשב הצרכנים למסרים הקשורים לשוק החלב, בנוסף להשקעה תקציבית גדולה במדיה ובקריאייטיב הנשען על הישראליות היפה של פעם, מייצר שיעורי אהדה גבוהים לפרסומות של תנובה וטרה, המדורגות במקום הראשון והשני ברשימת הפרסומות האהובות".

ראוי לציין כי הפרסומות של פלאפון ובמבה דורגו בזכורות והאהובות למרות שלא שודרו, כאשר עבור פלאפון זהו השבוע הרביעי ברציפות, ועבור במבה זהו השבוע השני ברציפות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 277 (בהשוואה ל-303 בשבוע שעבר).

בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע לא ניכר שינוי ביחס לשבוע שעבר, והשבוע הוא עומד על כ-41.4 מיליון דולר.

22
 22