יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"
במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד
אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"
מחאה או לא, רוב הישראלים משועבדים לגורם נוסף: תרבות הצריכה
לסיפור הקמע היו הרבה זוויות, אבל משום מה דווקא הספורטאים משכו תשומת לב: רק מי שכה חסר ביטחון ביכולת שלו, יכול לחשוש מהשוואה לתינוק שעושה במכנסיים
סערת התינוק של במבה מוכיחה שבפייסבוק אנחנו עדיין עוסקים בזוטות
אסםבנק הפועליםגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמדד המותגים 2023מפעליםנסטלהפרסומותקוקה קולהקניין רוחני