גל העלאות המחירים נמשך: חברת אסם-נסטלה הודיעה לקמעונאים על העלאות מחירים בחלק ממוצריה ומותגיה המוכרים ב-1 ביולי, בשיעור ממוצע של כ-2.2%. בין המוצרים שיתייקרו: במבה, פתיתים, קפה, טסטרס צ'ויס, ויטמינצ'יק, עוגות הבית ותבשילים מוכנים בסגנון מנה חמה.
מדובר בהעלאת מחיר שנייה של אסם מתחילת השנה. בינואר הודיעה החברה על העלאות מחיר במוצרים אחרים בשיעור של 9%, ביניהם טבעול, סלטי צבר, אטריות למרק וחטיפי שוקולד.
● הנתונים מגלים: האם גל עליות המחירים מוצדק?
● האם שתיקת קמעונאיות המזון סוללת את הדרך להמשך העלאות מחירים?
● מעלים מחירים: מפת ההתייקרויות המלאה
באסם ציינו כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, הם נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה. עוד נמסר כי מחיר חלק מהמוצרים שיתייקרו החל מיולי, לא עלה ב-13 השנים האחרונות - כמו במבה, שמחירה היה אמור לעלות ב-2021, אולם אסם ביטלה את העלאת המחיר על החטיף בסופו של דבר.
בתחילת החודש הודיעו תנובה, שטראוס, מחלבות גד וטרה על התיקרויות בחלק ממוצרי המחלבות בעקבות עדכון עליית המחירים במוצרים המפוקחים. קדם להן גל של העלאות מחירים של לא מעט חברות, ביניהן גלידות נסטלה, מעדני יחיעם, דיפלומט והחברה המרכזית למשקאות המייצרת את קוקה-קולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.