ברוקנר נטע יער הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

ברוקנר-נטע-יער יטפל בהשקת הרכב הסיני הראשון בישראל

רכב ה-MG ישווק ע"י דוד לובינסקי ■ הערכות: ההשקעה בהשקה תעמוד על כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2010

תקציב הפרסום של קרליין עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל

חגית ברונסקי 21.07.2010

גלית גוטמן תוביל קמפיין לד"ר גב תמורת כ-80 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 21.06.2010

תקציב הפרסום של רשת באג עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי

חגית ברונסקי 30.05.2010

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

תאגיד הפירות בראשית משקיע 1.5 מיליון שקל במיתוג מחדש

זאת תחת הסיסמה "בראשית - טעם גן עדן" ■ את המהלך מוביל משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

שירות גלובס‏ 11.02.2010

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עובר לפוגל-אוגילבי

החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

מסתמן: תקציב הפרסום של מותג הפירות "בראשית" יעבור לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל מאז 2007 בידי BBDO סוהו ■ מנכ"ל תאגיד הפירות "בראשית": "לכשייבחר המשרד בעתיד, נצא בהודעה מסודרת"

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2009

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפלו בתקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל

מבחינה פרסומית עוסקת הנציגות הישראלית בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2009

20. ברוקנר-נטע-יער

הרבעון הראשון של 2009 לא עשה חיים קלים לברוקנר-נטע-יער, והדגיש עד כמה המשרד רגיש לתנודות בשוק

23.09.2009

תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום

קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי

המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

תקציב הפרסום של ישיר בית השקעות עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד כה ב-Lead מקבוצת אדלר-חומסקי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 04.12.2008

   123   

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988