על המהלך הופקד משרד הפרסום ברוקנר-יער-נטע ■ השפה החדשה מתבססת על עבודות של אמנים ממגוון תחומים מכל העולם, תחת הקונספט "Enjoy the smartlife"
נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע
יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת
ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
רכב ה-MG ישווק ע"י דוד לובינסקי ■ הערכות: ההשקעה בהשקה תעמוד על כמה מיליוני שקלים
התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל
התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
זאת תחת הסיסמה "בראשית - טעם גן עדן" ■ את המהלך מוביל משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל מאז 2007 בידי BBDO סוהו ■ מנכ"ל תאגיד הפירות "בראשית": "לכשייבחר המשרד בעתיד, נצא בהודעה מסודרת"
Web 3איגוד השיווק הישראליאיגוד חברות הפרסוםגיוס עובדיםמיזוגים ורכישותמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסום דיגיטליתקציב פרסום