תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עובר לפוגל-אוגילבי

החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר ממשיך להסתובב בין משרדי הפרסום: ל"גלובס" נודע כי התקציב הועבר למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

העברת התקציב נעשתה כחלק מפגישות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער. הפגישות לא כללו הצגת קריאייטיב כי אם היכרות עם המשרד והצגת כיוונים אסטרטגיים.

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עבר בשנים האחרונות מספר גלגולים. במשך שנים הוא נוהל במשרד פרסום קטן, מאיו ושות', אך אז החלה התעוררות בתחום טיפולי הלייזר (המגלגל מדי שנה מיליוני שקלים), והשחקנים השונים בקטגוריה התעוררו לפעילות פרסומית ענפה.

השינוי השפיע גם על אמריקן לייזר, שהחליטה כי היא רוצה לשחק במגרש של הגדולים. לכן התקשרה החברה עם משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שהעלה לאוויר קמפיין טלוויזיוני ראשון לחברה. אך הרומן לא האריך ימים, ותקציב אמריקן לייזר שוב עבר דירה - הפעם למשרד הפרסום תאוצה, שם נשאר למספר חודשים עד שעבר בסוף 2005 למשרד מידן-שנהב.

במידן-שנהב החליטו לצוות פרזנטורית לתקציב ובחרו את הדוגמנית גלית גוטמן, שקיבלה עבור השתתפותה בקמפיין למשך שתי עונות כ-150 אלף דולר. הקמפיין בכיכובה של גוטמן עלה תחת הסיסמה "להתחיל מחדש".

לאחר שנתיים הסתיים הרומן עם מידן-שנהב, והתקציב הועבר לענבר-מרחב-שקד. גם שם הוא לא שרד לאורך זמן, וב-2008 חזר הטיפול למידן-שנהב, שכבר היה בגלגולו הנוכחי תחת השם שנהב. עתה, כאמור, עובר התקציב לפוגל-אוגילבי.

רשת אמריקן לייזר שבבעלות יוסי בן-יוסף וירון בן-עמי עוסקת ברפואה אסטטית, בין היתר בתחומי הסרת משקפיים, טיפולי שיניים, ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים וטיפולי דרמו-אסתטיקה הכוללים הסרת שיער.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2008 פרסמה החברה בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2007 בהיקף של 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.