הנקל סוד בחדשות

סוכן חדשות
 
שמפו הוואי הנקל סוד / צילום: יח"צ
חשש לזיהום: ריקול למרכך שיער של המותג הוואי
הנקל סוד ביקשה להדגיש כי האיסוף נעשה מיוזמתה, מתוך אחריות ותחת הנחיה של משרד הבריאות
  
 
מרכך כביסה סוד בייבי סנסטיב /צילום: יחצ
הנקל סוד מבצעת ריקול למרכך כביסה מרוכז סוד בייבי סנסטיב
זאת בשל שימוש בבושם לבנדר שאינו מתאים למוצר זה ■ החברה מדגישה כי ניתן להשתמש במוצר כמרכך כביסה רגיל, אך לא עבור תינוקות או בעלי עור רגיש
  
 
 מרכך כביסה של סוד עם האריזה החדשה / צילום: מיכל רז חיימוביץ
האריזה של מרכך הכביסה סוד קטנה מליטר ל-900 מ"ל; והמחיר?
בכמה מכולות שבהן עדיין מוכרים את שתי האריזות (הישנה והחדשה) מצאנו כי המחיר ליחיד נע בין 14-16 שקל – בין אם מדובר במוצר הישן או החדש, זה שמכיל פחות
  
 
הנקל סוד / צילום: אפרת אשל
הנקל סוד הטעתה צרכנים - ותשלם 3.2 מיליון שקל כתרומה
החברה תתרום למספר גופים הפועלים להגנה על בעלי חיים בתחום הניסויים, לאחר שהטביעה את סמל הארנב של "האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים", בשעה שלא הייתה רשאית לעשות כן
  
 
האריזה קטנה והמחיר לא? הנקל סוד תפצה את הצרכנים
הסתיימה בפשרה תביעה ייצוגית בגין מכירת מוצר שתכולתו 900 מ"ל ולא ליטר
  
 
איש השיווק של מארס: שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד
ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות
  
 
מחדדת את התחרות: הנקל סוד משיקה סדרת מוצרים למותג "סוד"
זאת בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, שתכלול קמפיין טלוויזיוני בהובלתה של כוכבת "הישרדות" נעמה קסרי ■ המכר השנתי של המותג עומד על 95 מיליון שקל
  
 
רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
  
 
זרמון DDB יטפל בתקציב הפרסום של המותג סוד
מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד
  
 
2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד
השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
סבון בטעם מרק עוף
על חברה גרמנית שכשלה בהבנת כללי השיווק ברשת, ועל הרשת הסודית של טויוטה
בתקופה הנוכחית מתרבים הקולות המצביעים על ירידה בהיקף ההצטרפות לרשתות החברתיות הגדולות בכלל, ולפייסבוק בפרט. ההאטה אינה מתבטאת רק ב...המשך
  
 
אושרה הגשת ייצוגית נגד הנקל סוד בגין הטעיית צרכנים
בתביעה, בהיקף 52 מיליון שקל, נטען כי החברה הטעתה את לקוחותיה לחשוב שמוצריה - אבקת הכביסה "סוד", שמפו "הוואי" ועוד - מיוצרים ללא ביצוע ניסויים בבעלי חיים
  
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
תנובה, שטראוס וטרה יתנו לרמי לוי הנחות בסניף החדש בירושלים
יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה
  
 
הנקל סוד יוצאת בפעילות BTL בטכנולוגיית תלת-ממד
הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל
  
 
2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
  
 

   12    >

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988