האריזה קטנה והמחיר לא? הנקל סוד תפצה את הצרכנים

הסתיימה בפשרה תביעה ייצוגית בגין מכירת מוצר שתכולתו 900 מ"ל ולא ליטר

לאחרונה פרסמנו במדור זה כמה ידיעות על מוצרים שתכולתם הוקטנה מבלי שמחירם ירד. לצד השיטה הזו נוקטות היצרניות שיטה נוספת המטעה את הצרכנים: הן מציבות על המדף מוצרים שונים באריזה זהה, מה שמקשה על ההשוואה.

למשל, קרקר פתית של תלמה, שנמכר באריזות זהות בתכולה שונה שנעה בין 250 גרם ל-300 גרם. גם מרככי הכביסה של סוד בסדרת ארומה תרפי חריגים על המדף, ומכילים 900 מ"ל ולא 1 ליטר.

רוב הצרכנים לא הבחינו בכך, אבל היה מי שכן שם לב ותבע את החברה. עקב פשרה שהושגה השבוע בעקבות בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד הנקל סוד על-ידי עו"ד אסף שילה, תנקוט סוד בפעולות הבאות: סימון נפח תכולת המוצרים (900 מ"ל) יופיע על התווית האחורית והן על התווית שבחזית המוצר. בנוסף סוד תנחה את רשתות השיווק להציג את המוצר כיאות. (ת"צ 13-09-10722).

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988