התנהגות צרכנים

כתבות אחרונות

 
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס

הכלכלן שבדק: למה האנושות חיה סביב מותגים?

חשבתם פעם בשביל מה אנחנו צריכים מותגים? • מדוע חשוב לנו שהתריסים יהיו ונציאנים, השיש איטלקי והרכב גדול ובולט? • הכלכלן האמריקאי בן המאה ה-19, טורסטן ובלן, הציג הסבר מעניין לתופעה הזו • הוא עוסק במיוחד במה שמכונה מעמד הפנאי, אבל בעצם מדבר על כולנו • האזינו

ד"ר אושי שהם-קראוס 18.01.2021
הצרכנים מחפשים כיום חנויות בקרבת הבית, או על מסלול הנסיעה שלהם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים ויצרה אתגרים חדשים למותגים החיים בעולם הפיזי

יותר ויותר חברות בעולם פונות לפתרונות של אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מיקום במטרה להגיע לצרכנים כשהם מחוץ לבית

 

 

נתן סטולרו 03.01.2021
חנות גוצ'י בשדה התעופה צ'אנגי בסינגפור/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

האם הייתם קונים GUCCI ידידותי לסביבה? או אולי CHANEL שעשוי מחומרים ממוחזרים?

בעוד הצרכים שמספקים מוצרי היוקרה הם איכות, סמל סטטוס ותדמית, הרי שהמוצרים הירוקים מספקים את הצורך בשמירה על הסביבה ובעתיד טוב יותר לעולם • האם באמת ניתן לחבר ביניהם בלי לפגוע בתדמית ובאיכות של מוצר היוקרה?

ד"ר דיקלה פרץ 23.12.2020
תור בכניסה לזארה בירושלים, השבוע. אנחנו לא מנצלים נכון את המרחב / צילום: גלעד גרוסמן

עניין של זמן: האם הקורונה תשנה לנצח את העמידה בתור?

התו הסגול וההגבלות על הכנסת מבקרים לחנות, גרמו גם השבוע לתורי ענק מחוץ לבתי עסק • ואם לעמוד בתור מעולם לא היה כיף במיוחד, הרי שבתקופת הקורונה זו סכנה בריאותית של ממש • האם המציאות החדשה תאיץ שינויים שיאפשרו לנו להפסיק לבזבז את הזמן בהמתנה?

פולי טובמן 19.11.2020
תור לחנות Bגוד בביג בפרדס חנה  / צילום: שלומי יוסף, גלובס

הרגלי הצריכה של הישראלים עדיין לא מחוסנים מהקורונה

לצרכנים יש צורך לקנות עכשיו, עוד יותר מתמיד. עם זאת, חוסר האמון שלהם בעתידם הכלכלי מפחית את יכולתם לממש את הרצון שלהם לקנות - מה שאינו מבשר טובות לבעלי העסקים

ד"ר ליאת הדר 16.11.2020
שוטרים מסיירים בטיילת ביפו / צילום: Oded Balilty, AP

הממשלה נכשלה בעיצוב התנהגות הציבור, אולי נצליח בגל הבא

הממשלה השקיעה אפס משאבים בעיצוב ההתנהגות של הציבור • ראשי המערכת, מרה"מ, דרך השרים ועד לבכירי משרד הבריאות, לא הבינו נקודה בסיסית ומשמעותית להמשך המאבק בקורונה • הישראלים אינם ממושמעים וללא השקעה בחינוך ועיצוב התנהגותם לא ננצח את הנגיף

פרופ' טל שביט 08.07.2020
"נכפתה עלינו תגובה למצב, ואולי הגבנו בתגובת יתר. עכשיו השאלה מה נשמר להמשך" / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

החיים בהילוך איטי: ביום שאחרי הסגר יותר ויותר אנשים מחפשים להשאיר את מרוץ החיים מאחוריהם

אנחנו שומעים יותר ויותר אנשים שאומרים ש"משהו חייב להשתנות" באורח החיים המהיר ומאמצים רעיונות של תנועות המינימליזם וההאטה • מה באמת נוכל לשמר משגרת ההסתגרות ואיך היא תשפיע על הנטייה שלנו לצריכה של חפצים וחוויות

גלי וינרב 15.05.2020
אישה בבידוד בבית מלון בטנריף / צילום: Joan Mateu, AP

דעה: הקורונה יכולה לשנות את חיינו לטובה

"מצב קורונה" הוא החיבור בין שני הדברים המלחיצים ביותר עבורנו: חוסר ודאות וחוסר יכולת לזוז לשום מקום • התוצאה היא התכנסות והסתגרות בבית - והפחתת צריכה

עדי יופה 17.03.2020
זיהום הסביבה/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

כמה עולה תחושת צדק? 70% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר על מוצרים "ערכיים"

מחקר חדש של חברת IBM בשיתוף פדרציית הקמעונאות האמריקאית בחן כיצד, אם בכלל, צרכנים מתעניינים בדרך שעבר המוצר שהם רוכשים, והאם הם מתחשבים בשיקולים אתיים • שליש מהצרכנים העידו כי ב-2019 הם הפסיקו לרכוש מותגים אהובים, רק כי הם כבר לא תאמו את ערכיהם

שני אשכנזי 03.02.2020
ירון מורגנשטרן / צילום: יחצ

25 מיליון ד' לסטארט-אפ הישראלי Glassbox בסבב גיוס שלישי

החברה פיתחה פלטפורמה שעוקבת אחר התנהגות הצרכנים של הלקוחות שלה בזמן אמת ומאפשרת מתן מענה לתרחישים ולצרכים שמתגלים • "אין לגלאסבוקס תקרת זכוכית מבחינה טכנולוגית", אומר מנכ"ל החברה ירון מורגנשטרן

טל שחף 04.10.2018
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק

סקר: פייסבוק היא הכלי המשפיע ביותר על החלטות צרכנים

79% מכלל הצרכנים המבצעים בדיקה ברשתות חברתיות יחפשו חוות-דעת בפייסבוק, כך עפ"י סקר שביצעה Yotpo ■ השפעת כוכבי הרכש על צרכנים נמצאת בירידה

מיכל רז-חיימוביץ' 13.03.2018
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גם אתם מרגישים שהקניות בסופר התייקרו? אתם צודקים

2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן

דורין צלניר פלאס 07.02.2018
מחוץ לקופסא, התנהגות צרכנים,  קניות באינטרנט/ צילום: שאטרסטוק

פיתוח ישראלי: לפענח את שפת הגוף של הגולשים באינטרנט

אתם משוטטים לכם באתר כלשהו ולרגע מתעכבים על חלק מסוים או חוזרים וגוללים למטה או למעלה? לשיטוט הזה קוראים התנהגות צרכנית ברשת, ומאחורי הקלעים פועלות תוכנות פיענוח מתוחכמות

איתן בייגל 01.08.2017
עידו רוזנבלום  / צילום מתוך קמפיין השקיות

ירידה של כ-80% במכירת שקיות פלסטיק חד-פעמיות ברבעון

כך מדווח המשרד להגנת הסביבה ■ השר להגנת הסביבה, זאב אלקין: "אני גאה בציבור הישראלי שהפנים את החשיבות ושינה את ההתנהגות בקופות הסופרמרקט"

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2017
משדרגים סדרתיים / איור: עובדיה בנישו

ישראל היא אפגרייד ניישן: האם אתם מכורים לשדרוגים?

בודקים כל יום אם הגיעה הגרסה האחרונה של האנדרואיד? החלפתם יותר מסמארטפון אחד השנה? פנצ'ר באוטו גרם לכם להתחדש ב-4 צמיגים? ■ ייתכן שגם אתם מכורים לשדרוגים

יעל בן ישראל 06.05.2017
אבי כץ בסניף קופיקס/ צילום:איל יצהר

5 שנים למחאה: המחיר עדיין חשוב לנו - אך כבר לא קובע

איך ניתן להסביר את הנתון לפיו 30% מהזוכים בהגרלות מחיר למשתכן בעפולה ובלוד ביטלו את זכיותיהם? רק בשינוי צרכני עמוק שעבר עלינו מאז ימי ההפגנות של 2011

שחר גור 14.07.2016

   1234   

   נמצאו 63 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988