זניט מדיה בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
זניט, רוכשת המדיה עבור "ידיעות", רכשה קמפיין ל"מעריב"
זניט מדיה בתגובה: "במסגרת מאמצינו לחלץ חובות אבודים בהיקף של מיליוני שקלים שנוצרו לנו כתוצאה מקריסת רשת ACE, ביצענו עסקת בארטר עם 'מעריב'"
  
 
זניט מדיה זכתה במרכז לייעוץ שיווקי עבור הטוטו
‎‎תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל‏
  
 
באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
קמפיין במיליונים? סקר: רק 13% מרוכשי הדירות - מהטלוויזיה
ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית
  
 
הסתיים הסכסוך בין זניט מדיה וערוץ 10: יחתמו חוזה חדש
בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי
  
 
פרוקטר&גמבל הורידה דרמטית את היקף הפרסום בערוץ 10
בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2
  
 
טופ מדיה: איציק פרקש רכש את מניותיו של נמרוד רותם בחברה
זאת לאחר הליך בוררות שארך למעלה מחצי שנה ■ טופ מדיה היא מחברות המדיה העצמאיות האחרונות שנותרו בענף תכנון ורכש המדיה בארץ ■ שיתוף-הפעולה עם זניט מדיה יימשך
  
 
זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט
המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל
  
 
סכסוך מסחרי על עמלות היתר בין חברת זניט מדיה לערוץ 10
בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"
  
 
MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה
החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה
  
 
הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
  
 
הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
  
 
מנכ"ל קשת, אבי ניר: "ברור שאני מסמס למתמודדי 'כוכב נולד', כמה שמותר אני מסמס"
אבי ניר ורן תלם מסכמים עונה שביעית של "כוכב נולד", מותג הטלוויזיה המוביל בארץ ■ "חושבים שהעבודה שלנו היא למתג ולשווק, אבל העבודה שלנו היא לגרום לאנשים ליהנות; 'כוכב נולד' הוא חלק מהתרבות ומהחיים"
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
מנכ"ל אסתי לאודר ישראל: "לא שינינו את משרד יחסי הציבור שלנו"
בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו
  
 
בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון
בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות
  
 

<    12345    >

   נמצאו 70 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988