טלוויזיה מסחרית

כתבות אחרונות

 

בכירי הענף מנסים לחזות: האם מיקוד הרגולציה יציל את הטלוויזיה המסחרית מקריסה?

המיתון הקצין את הסרבול הרגולטורי בשוק הטלוויזיה: הזכייניות דורשות שינוי ומזהירות משואה מסחרית, ואילו הרשות השנייה והיוצרים רוצים יותר שליטה - גם ברגולציה וגם בתקציבים ; האם הרגולציה אכן עומדת להשתנות?

יעל גאוני 02.03.2009

הדרבי התל-אביבי, כבר לא מה שחשבתם

נתוני הרייטינג ב-3 השנים האחרונות קובעים: צופי הטלוויזיה בארץ מעדיפים את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה על המסכים שלהם ; איך הפכו השתיים האלה ל"בייבי" של הגופים המשדרים על חשבון מכבי והפועל ת"א?

שרון בורנשטיין וטל וולק 16.02.2009

איגוד השיווק הישראלי מתנגד למיזוג בין רשת וערוץ 10: "ייצור דואופול שיפגע בתחרות"

לטענת האיגוד, המיזוג ייצור דואופול שיפגע בתחרות בטלוויזיה המסחרית ויגרום לעליית מחירי הפרסום בטלוויזיה ; אם יאושר המיזוג, באיגוד דורשים לפתוח מיידית את הטלוויזיה הרב-ערוצית לפרסום בכבלים ובלוויין

יעל גאוני 21.01.2009

"שוק היצירה מסוגל לעמוד בכל מחוייבויות ההפקה של זכייניות הטלוויזיה"

כך טוען המפיק אייל מלובן בחוות-דעת שהכין עבור הרשות השנייה, בהמשך לטענות של זכייניות הערוצים המסחריים כי יש מחסור בהפקות איכות ; עוד נכתב בחות-הדעת כי יש צורך בשקיפות בתחום התוכן השיווקי

יעל גאוני 19.01.2009

עקב הסרת ערוצים מהחבילות - לקוחות HOT זכאים לקבל ערוץ במתנה; לקוחות yes יוכלו להתנתק מהמנוי תוך חודש בלי קנסות

מחבילת הערוצים של לקוחות HOT "נעלם" ערוץ AXN, ומנויי חבילת הספורט של yes גילו לאחרונה, עם תום 2008, כי החברה הסירה את ערוץ יורו ספורט ניוז

אפרת אהרוני 12.01.2009

היוצרים: לדחות את ההכרעה למעבר לשיטת הרישיונות בטלוויזיה עד לאחר הבחירות

טוענים כי אין לקבל החלטות דרמטיות בסיום קדנציות ; משרד התקשורת: "הוועדה שמעה את הגורמים השונים בענף, ותקבל את ההחלטה הנכונה לענף השידורים"

יעל גאוני 07.01.2009

רשת פונה לעזרת הממשלה: "דרושה הפחתה דרמטית בדמי הזיכיון ובתמלוגים"

במכתב לשרי האוצר והתקשורת טוענים בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2 כי "תעשיית הטלוויזיה המסחרית נמצאת במשבר החמור בתולדותיה"

יעל גאוני 17.12.2008

המהלך הדרמטי של HOT: שוקלת להעביר את שידורי הערוצים לאינטרנט

הקימה צוות חוצה חברה בראשות יורם מוקדי, על מנת לבחון את העברת כל הערוצים לשידור על פלטפורמת האינטרנט ולגבש תוכנית עבודה ; המטרה: לפנות קיבולת ברשת הכבלים ולהגדיל הכנסות מפרסומות

גד פרץ‏ 06.11.2008

התרת פרסום בכבלים ולוויין תביא לירידה של 15-20% בהכנסות ערוצים 2 ו-10

מבדיקה שנערכה עבור מועצת הרשות השנייה עולה כי הירידה בהיקף ההכנסות בערוצים המסחריים עשויה לנוע בין 180-270 מיליון שקל בשנה

יעל גאוני 29.10.2008

   12345678910111213   

   נמצאו 201 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988