טלוויזיה מסחרית בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
בכיר בערוץ 2: אוקטובר היה החודש הכי קשה מאז קם הערוץ
אוקטובר אמנם הדביק את הישראלים אל המסך בשל האירועים החדשותיים - אך הרחיק את המפרסמים ■ ההשלכות יובילו את הזכייניות להפסד של עד 200 מיליון שקל בסוף השנה
  
 
הרשות השנייה טרם פרסמה כללי רישיון לטלוויזיה המסחרית
למרות שהתנאים עדיין לא פורסמו ע"י הרשות השנייה, ערוץ 10 צפוי לבקש בקרוב את הרישיון
  
 
בדרך לאיחוד? מגעים למיזוג בין רשת לערוץ 10
העובדה ש"ידיעות אחרונות" בוחנת כניסתה לטלוויזיה המסחרית קשורה לנושא, ולא מן הנמנע כי הקבוצה בראשותו של נוני מוזס תוביל איחוד שכזה
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
מי נתן לך רישיון?
רשת מחכה לקשת, קשת מחכה לסיבה, וערוץ 10 פשוט מחכה. מה עם המעבר לרישיונות?
בעוד פחות מחודשיים, באוקטובר, אמורות זכייניות הטלוויזיה המסחרית להודיע רשמית למשרד התקשורת אם ברצונן לעבור לשדר ברישיון. מה שאמור ...המשך
  
 
מה עומד מאחורי הניסיון של "ידיעות" להיכנס לטלוויזיה?
אחרי הפרסום ב"גלובס" על בדיקות שמקיים נוני מוזס לכניסה לערוץ 10, לא מן הנמנע כי גם הטלוויזיה הרב-ערוצית היא כיוון ריאלי עבור קבוצת "ידיעות אחרונות"
  
 
הערכות: "ידיעות אחרונות" בוחנת כניסה לערוץ 10
קבוצת "ידיעות אחרונות" רשאית לרכוש עד 8% ממניות ערוץ 10, כיוון שהוא משדר לאורך שבוע מלא ■ תרכוש את חלקה מארנון מילצ'ן, המחזיק ב-24% ממניות הערוץ
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
בית המקדש החילוני
כיצד ט' באב הוכיח שהערוצים המסחריים הם המקום הכי חילוני בישראל?
1. חחח' זה חזון. השבוע הציג יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת, את חזון רשות השידור. אם להיות מדויקים, מדובר בחזונו של גילת עצמו, והו...המשך
  
 
המלצה: תוכן שיווקי בטלוויזיה יאושר תחת סימון מיוחד
ההמלצה להסדרת התוכן השיווקי היא השורה התחתונה של דוח זליקוביץ שבדק את תופעת התוכן השיווקי בטלוויזיה ■ סימון מיוחד של תוכן שיווקי נהוג כיום בבריטניה ובצרפת
  
 
משה שלונסקי / אייר: גיל ג'יבלי
משה שלונסקי
אוהבים לשנוא את הטלוויזיה
הישראלים מתלוננים וצופים בטלוויזיה - צריך להחליט אם היא המחלה או התרופה
בסוף שנות ה-90 החליטה רשת ABC להשיק קמפיין לקידום הרשת. מאחר שתוכניותיה של הרשת היו גרועות, הוחלט ב-ABC לערוך קמפיין קידום לצפייה ...המשך
  
 
מיוחד לחג הפסח: 10 המכות של המדיה הישראלית
היא נשענת אמנם על מבנה תרבותי וחברתי שאין שני לו, אבל המדיה הישראלית עדיין נמצאת בשלב העבדות ■ האם היא תצא לחירות?
  
 
ניר קיפניס, מבקר הטלוויזיה של גלובס ועורך מנטוק
ניר קיפניס
כמה פעמים לחצת על 10?
כחלון החליט להעביר את ערוצי הברודקאסט 10 ו-22 אל אפיקים 12-16. למה? ככה!
האמרה הישנה שגורסת כי גמל הוא למעשה "סוס שתוכנן בידי ועדה" מקבלת משנה-תוקף בישראל, במיוחד כשבודקים את הטלוויזיה שלה: ערוץ ממלכתי א...המשך
  
 
למה צריך את חוקי הבעלויות הצולבות באמצעי התקשורת?
חוקי הבעלות על אמצעי תקשורת שנוסחו לפני 20 שנה אינם רלוונטיים ופוגעים בהתפתחות השוק ובצרכנים ■ "גלובס" מסמן 7 מגבלות צורמות במיוחד ומסביר מדוע הגיע הזמן לבטל אותן
  
 
כחלון קבע רשמית: הערוצים המסחריים יעברו לאפיקים 12-16
כך הודיע משרד התקשורת, זאת לאחר שמועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין תמכו שתיהן במעבר לאפיקים אלה על פני המעבר לאפיקים חד-ספרתיים ■ האפיקים 22 ו-10 יבוטלו
  
 
מסתמן: כחלון יעביר את ערוצי הברודקאסט לאפיקים 12-16
זאת לאחר התייעצויות שקיים עם מועצת הרשות השנייה ועם גורמים אחרים בשוק ■ חברי מועצת הרשות השנייה: היו"ר אילן אבישר העביר את המלצותיו לשר כחלון ללא דיון מקדים
  
 
אלכס גלעדי על העברת ערוץ 22: "יותר סיכון מסיכוי"
נשיא קשת מבקר את החלטת השר כחלון להעביר את ערוץ 2 מאפיק 22, ומסביר כי "זהו נזק שאין לו שיעור" ■ לראשונה הוא מודה כי קשת כנראה לא תעבור לרישיונות לפני 2015
  
 
זכייניות ערוץ 2: תנו לנו את אפיקים 1-5, זה אינטרס ציבורי
בטרם הודיע השר כחלון על כוונתו לקבוע את אפיקים 12-16 כערוצים המסחריים החדשים, ביקשו קשת ורשת במהלך השימוע את האפיקים 1-5
  
 

<    12345678910111213    >

   נמצאו 193 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988