יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 
יוסי לובטון, אמיר גיא,  ריצ'י הנטר / צילום: איל יצהר

דירוג משרדי הפרסום 2014: הפער בין מקאן לאדלר גדל

המשרדים הגדולים נחלשו קלות, אך הדרמה האמיתית התרחשה דווקא במשרדי פרסום הבינונייים ■ LEAD, אברהם, ענבר-מרחב ושטרית מדיה רשמו גידול מרשים בהיקפים, וחלקם פוזלים לעבר העשירייה המובילה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ

דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה

ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
פרסומת / צילום: יחצ

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
ישראל היום / צילום: יחצ

כמה השקיע "ישראל היום" בקמפיין נגד החוק בעניינו?

‎‎עלות הקמפיין של "ישראל היום" נגד החוק להפסקת חלוקתו החינמית, שעבר היום בקריאה טרומית, עמדה על יותר מ-10 מיליון שקל - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום ■ "ישראל היום": "ההוצאה בפועל נמוכה עשרות מונים"

לי-אור אברבך‏ 12.11.2014
שטראוס

שטראוס - המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה של 2014

20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2014
אילן שילוח / צילום: יוסי כהן

התאוששות? גידול של 5% בהיקפי הפרסום במשרדים הגדולים

המחצית הראשונה של 2014 לא מביאה שינוי מהותי ביחסי הכוחות בענף הפרסום, למרות שמשרדים בינוניים וקטנים, כמו LEAD, לעומק התודעה ופרסום אברהם, רושמים גידול דו-ספרתי ■ המשרד המוביל בישראל הוא עדיין מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014

יפעת משיקה את Vigo - חברה לניטור מידע ברשתות חברתיות

השקת Vigo היא ניסיון נוסף של קבוצת יפעת להיכנס לעולם ניטור המידע באינטרנט, לאחר שבעבר מיתגה פעילות דומה תחת חברת "יפעת סושיאל"

רועי גולדנברג 23.04.2014

גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס

יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

לקראת מהפך? הפער בין אדלר-חומסקי למקאן - פחות מ-4%

יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

שוק הנדל"ן למגורים רשם עלייה של 44% בהיקף הפרסום ב-2013

מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה

אורי חודי 20.01.2014

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014
יפעת בקרת פרסום | לפני כולם

אחרי עיכובים רבים: תקציב הפרסום של הכללית יוצא לדרך

‎‎בשנה שעברה פרסמה הקופה בהיקף של 7 מיליון דולר במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 24.12.2013

מחצית 2013: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את ענף הפרסום

עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית

דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי

משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2013

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988