לפ"מ

כתבות אחרונות

 
גילה גמליאל / צילום: תמר מצפי

"כמעט הכול בטלוויזיה ובפרסום צבוע בסטיגמות ואפילו בגזענות"

"אמרו לי שנשות עסקים בפרסומות צריכות להיות בהירות, אחרת זה לא מוכר; זו גזענות לשמה", כך אומרת ל"גלובס" השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, שמובילה מהלך לגיוון ולחיסול הסטריאוטיפים בקמפיינים של משרדי הממשלה

לי-אור אברבך 10.10.2015
נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי

ערוץ 10: מקורבו של בנט נבחר להוביל קמפיין של משרד החינוך

משה קלוגהאפט, שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר ע"י לפ"מ להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"

שירות גלובס 01.09.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
חנה רדו / צילום: איל יצהר

המשנה למנכ"ל מקאן: "לעצור את הדיקטטורה של לפ"מ"

חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2015
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
חממת הסטרט-אפים Oasis 500 בירדן / צילום: רויטרס

מהם הרגלי צריכת המדיה של הציבור הערבי בישראל?

מחקר של לפ"מ חושף את הרגלי צריכת המדיה במגזר הערבי, ומראה כי האינטרנט הוא המדיום שזוכה לחשיפה הגבוהה ביותר, כשבראש אתר פאנט ■ פייסבוק פופולרי, ו"ידיעות" מצליח להתחרות בפופולריות של העיתונות בערבית

לי-אור אברבך 16.09.2014
רכבת ישראל קרונות כפולים רכבות / צלם: יחצ

מכרז הפרסום של רכבת ישראל יפורסם עד סוף השנה

מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014

המציג הינו שר

כך מבזבזים השרים את כספי הציבור על פרסום עצמי

לי-אור אברבך 12.05.2014

הכי זכור השבוע: הקמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות לעיריות

הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2013

זינוק של 450% בהשקעה בפרסום לבחירות לרשויות המקומיות

בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2013

קמפיין מעמד הביניים

המשפחות בקמפיין של ביבי מכרו את נשמתן ומשרתות פרופוגנדה ממשלתית

ליאת רון 23.08.2012
לוח שידורים | לפני כולם

רשות השידור יוצאת בקמפיין מיתוג ב-4 מיליון שקל

למרות המשבר הכלכלי של הרשות הוחלט לצאת לקמפיין, אשר בבסיסו עומדים העקרונות של "שידור ציבורי, מוביל, נבדל ומשפיע, עם דגש על תוכן איכותי"

לי-אור אברבך 01.05.2012
לפ"ם | לפני כולם

גדי מרגלית מונה למנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית

מרגלית, ששימש כמנכ"ל משותף בחברת הפרסום המגזרי "טריו" וכסמנכ"ל השיווק של רשת קלאב מרקט, יחליף בתפקיד את נתן מאיר

לילך ויסמן 15.11.2011

צורב בתודעה

משבר הסברתי? ספרו את זה ללשכת הפרסום הממשלתית, שהכפילה את תקציבה בשנים האחרונות ■ מה קיבלנו? הפחדה, רגשות אשם ושרים שמקבלים את החלטות הקריאטיב ■ "לקבוע שאנחנו עוסקים בהפחדה זאת הכללה לא נכונה", מגיבים בלפ"מ, "אנחנו מנסים הכול" ■ ניתוח G

רנן נצר 26.10.2011
גיאוקרטוגרפיה | לפני כולם

מחקר: ערוץ 9 ממשיך להיות פופולרי אבל הצעירים נוטשים

ממחקר שהוכן לקראת הדיון בהארכת הרישיון עולה כי 51% מהמגזר הרוסי בישראל צופים בערוץ 9 ■ יותר ממחצית צופים בחדשות הערוץ מדי יום

לי-אור אברבך 01.06.2011

מנהל לשכת הפרסום הממשלתית נתן מאיר פורש מתפקידו

זאת לאחר כ-17 שנים בתפקיד ■ ‏בתקופת שירותו של מאיר התרחבה הפעילות הפרסומית של הממשלה בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט

‎שירות גלובס‏ 17.05.2011

   12345   

   נמצאו 77 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988