מוצרי צריכה

כתבות אחרונות

 

נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו

קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל

אילנית חיות 27.10.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

פוטנציאל אדיר: איפה גרים מיליארד הצרכנים הבאים?

מעמד בינוני צומח בערים פחות ידועות בעולם מהווה הזדמנות ענק לחברות רב-לאומיות ■ ערים עם פחות מ-5 מיליון תושבים מהוות 83% מהצרכנים העירוניים בשווקים המתעוררים

שירות גלובס 05.10.2010

מחצית 2010: מחירי המזון ירדו ב-3.2%; מחירי נון-פוד - ב-2.9%

‎סטורנקסט: הקרבות בין רשתות השיווק שחקו משמעותית את המחירים לצרכן ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת צמח במחצית הראשונה של השנה ב-2.2%, בעיקר הודות למבצעי הכמות

אילנית חיות 14.07.2010

יממה אחרי חגיגות ה-OECD: ירידה של 19% ביצוא מישראל, גם היבוא נפגע

יבוא המוצרים צנח ב-17% בין מארס לאפריל והסתכם ב-265 מיליון שקל ■ יבוא היהלומים ירד ב-15%, היצוא ירד ב-3% ■ הירידה החדה ביצוא ממחישה את החששות של נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר

הלל קורן 11.05.2010

פסח 2010: המחירים ירדו - אך המכירות צמחו ב-1% בלבד

כך לפי סטורנקסט ■ סל הקניות לפסח השנה היה זול יותר ב-5% מאשר הסל בפסח 2009 ■ חנויות הדיסקאונט צמחו על חשבון החנויות השכונתיות אך רשמו שחיקה ברווחיות ■ במגזר החרדי המכירות לחג ירדו ב-1.4%

אילנית חיות 13.04.2010

חברת סטורנקסט נבחרה כספק המידע השיווקי של אסם

במסגרת ההסכם תשתמש אסם בנתונים וניתוחים שמספקת סטורנקסט למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה

אילנית חיות 01.03.2010

נטל המס: מהו שיעור המס על מוצרי הצריכה של משק-בית?

הזמנתם טלוויזיה חדשה? החלפתם צמיגו? קניתם צעצוע לילד? משכורת נטו שלמה בשנה מופנית למסים העקיפים שאנו משלמים על מוצרי צריכה ■ בסך-הכל, בתוספת מסים על רכב ודירה, שני שלישים מההכנסה נטו שלנו הולכת למסים

רון פז 29.01.2010

טיפים לשיווק נכון: "בעסק עם מוצר אחד אין מקום לטעויות"

הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון

ספיר פרץ 14.12.2009

פריגו מוכרת את קרליין לאמיליה פיתוח תמורת 205 מיליון שקל

מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל

אילנית חיות 02.11.2009

סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות

בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב

אילנית חיות 19.10.2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות

נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים

אילנית חיות 16.07.2009

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי

ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2009

מכירות מוצרי הצריכה ברשת רמי לוי רשמו ב-2008 גידול של 50%

מכירות מוצרי הצריכה ברשת הסתכמו ב-903.9 מיליון שקל ; נתח השוק הכספי של רמי לוי גדל בשנה החולפת ב-38% ל-2.9% ; כפי שחשף השבוע "גלובס", הרשתות העצמאיות התחזקו ב-2008 על חשבון הרשתות הגדולות

אילנית חיות 27.01.2009

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988