מיכה מייקסנר

מייקסנר מיכה / צילום: איל יצהר
מנכ"ל רכבת ישראל

כתבות אחרונות

 
רכבת ישראל / צילום: צח בר-מנשה

העימות ברכבת מתחמם, רשות החברות מאבדת שליטה והמצב רק יחמיר עד הבחירות

יו"ר רכבת ישראל משה שמעוני מנסה מאז מינויו להיפרד ממנכ"ל הרכבת מיכאל מייקסנר, ויחד עם ועד העובדים הוא מחריף את המחאה נגדו • השיטה ברכבת נוגעת בניסיונות להשחיר את המנכ"ל באמצעות פעולות פומביות של הוועד ולאחר מכן בדיקות וחקירות באמצעות הדירקטוריון • ברשות החברות לא מתערבים בינתיים

אסף זגריזק 21.06.2022
רכבת ישראל / צילום: צח בר-מנשה

רמז לבכירי הרכבת: שפרו את יחסי העבודה ביניכם או שתפוטרו

מכתב יוצא דופן ששלחו בסוף השבוע מנכ"לי משרדי התחבורה והאוצר ליו"ר ולמנכ"ל הרכבת, חושף את עומק הקרע בצמרת אחת מהחברות הממשלתיות החשובות בישראל • במה שנראה כ"הפוך על הפוך", נכתב לשניים כי, "אין מקום לקידום מהלכים שיביאו לפיטורין או הדחה של מי מכם"

גיא ליברמן 05.09.2021

אם לא תהיה קורונה: רכבת לירושלים מתחנת סבידור תוך מספר שבועות

השלמת העבודות בקו המהיר לירושלים סוכמה במסגרת הסכם חדש בין סמי לבין המדינה, שבמסגרתו תקבל סמי 500 מיליון שקל תמורת השלמת פרויקט החשמול

עמירם ברקת 29.03.2020
דן הראל, יו"ר הרכבת הפורש / צילום: תמר מצפי
רכבת ישראל | בלעדי

הדיון שבעקבותיו התפטר יו"ר הרכבת דן הראל

הראל הודיע על התפטרותו המיידית יום לאחר דיון שעסק בעתיד פרויקט חשמול הרכבות, שהיקפו עומד על 12 מיליארד שקל • מה קרה בדיון ומה המשמעויות לפרויקט הדגל של הרכבת, שישפיע על הנוסעים בשנים הקרובות

עמירם ברקת 19.02.2020
פריקת קרונות חדשים. /  צילום: דוברות רכבת ישראל

 החשמול מתעכב והקטרים החדשים מעלים אבק - אבל ברכבת מבקשים רכש חירום של קטרים מזהמים  

הרכבת לא תוכל להשתמש בשנים הקרובות בצי הקרונות והקטרים החשמליים שנרכשו בעלות של 4.8 מיליארד שקל ושוכבים במחסנים, בגלל עיכוב של חמש-שש שנים בפרויקט חשמול מסילות הרכבת • ללא הקטרים, הרכבת תתקשה לספק את הביקוש לנסיעות בשנים הקרובות

עמירם ברקת 27.11.2019
מייקסנר מיכה / צילום: איל יצהר

האם התעשיין יצליח במקום שבו נכשלו המפקדים? מיכה מייקסנר מונה למנכ"ל רכבת ישראל

זהו הניסיון השני של מייקסנר, אל"מ במילואים, להתמודד על התפקיד • מרבית ניסיונו של מייקסנר הוא בניהול מפעלי תעשייה ולא בתפעול מערכות תחבורה • המנכ"ל החדש ייכנס לתפקידו ברכבת ישראל בתקופה קשה לחברה, שסיימה את 2018 בהפסד של 330 מיליון שקל

דניאל שמיל 10.04.2019
צרו איתנו קשר *5988