דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > נביעות

נביעות בחדשות

סוכן חדשות
 
מי עדן / צלם: יח"צ
עקב המשבר: מי עדן איבדה כשליש מנתח השוק שלה
החברה, שהחזיקה בנתח שוק של כ-29%, ירדה בסוף אוגוסט להיקף של 18.2% בלבד בעקבות פרשת המים המזוהמים • מי עדן: החברה שבה לייצור מלא
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע
  
 
קוקה קולה / צלם: רויטרס
רשות ההגבלים שוקלת לקנוס את קוקה-קולה ישראל ב-62.7 מ' ש'
הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין: "החברה ניצלה לרעה את מעמדה כמונופול" ■ החברה המרכזית: "לדברים אין כל יסוד"
  
 
יניב פיינשנייד / צילום: יקיר אדר
יניב פיינשניידר מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות
יחליף את שלי שמיר-קינן שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ■ פיינשניידר שימש בתפקידיו האחרונים כמנהל השיווק של מחלבת משק צוריאל וכמנהל השיווק של מותג טרה
  
 
יהודה פורטה מנכל נביעות/ צלם: ערן לם
מנכ"ל נביעות תוקף: "המים המסוננים מלאים בחיידקים"
יהודה פורטה: "חברות המים המינרליים דאגו כל הזמן לאיכות המים. חברות ברי המים המסוננים לא דאגו לאיכות - לא כי הן לא רוצות, אלא כי הן לא יכולות" ■ תמי 4 בתגובה: "אנו עומדים בכל התקנים המחמירים"
  
 
מחירי ברי המים של החברות הגדולות - עד 3,600 שקל
כמה עולה בר מים בכל אחת מהחברות הגדולות, כמה עולים מים מינרליים בכדים, והאם בכלל הכרחי לשתות מים מסוננים? ■ "גלובס" בדק מה מציעות החברות וכמה תשלמו על מים מינרליים בכדים, כשמשרד הבריאות בכלל ממליץ על מי ברז
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה
בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי
  
 
בכיר לשעבר בתמי 4: "מי עדן ונביעות בקרב הישרדות"
‎בחודשים האחרונים ניטש קרב בין תמי 4 ואלקטרה בר לחברות המים המינרליים (נביעות ומי עדן), שעבורן זהו קרב הישרדות ■ הן מכפישות האחת את השנייה, מגייסות פרזנטורים ונלחמות על כל שקל בשוק
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה
  
 
בדיקת "גלובס": נביעות ומי עדן הורידו את מחירי כדי המים
הבדיקה מגלה ירידה של כ-20% במחירי המתקנים הביתיים של מי עדן ושל נביעות מאז 2009 ■ השוואה בין מבצעי השתיים מעלה כי נביעות מעט יותר זולה
  
 
הצעות רכש: המחיקה הגדולה של המניות הקטנות
החברות הקטנות והבינוניות נעלמות מהנוף בבורסה ■ רק בחודשיים הראשונים של 2012 הוגשו יותר מ-10 הצעות רכש חדשות, בהמשך לכ-30 בשנה שעברה
  
 
הצעת הרכש התקבלה: ורטהיים מוחק את נביעות מהמסחר
החברה המרכזית למשקאות, בשליטתו של מוזי ורטהיים, הצליחה היום למחוק מהמסחר את החברה הבת נביעות, כאשר הצעת הרכש שלה התקבלה, במחיר של 14.75 שקל למניה
  
 
מוזי ורטהיים מעביר את נכסיו בחברה המרכזית לילדיו
בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים
  
 
משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
  
 
תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
  
 
ורטהיים בהצעת רכש למחיקת נביעות מהבורסה בת"א
מוזי ורטהיים הגיש הצעת רכש מלאה למניות החברה על סך 13.3 מ' ש' ■ אם עד סוף החודש תושלם העסקה, תימחק נביעות מהמסחר ■ רוני קוברובסקי, נשיא קוקה קולה, יישאר בעל עניין
  
 

   1234    >

   נמצאו 51 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4