נועם וימן

כתבות אחרונות

 
מרככי ומבשמי לנור, אחד מהמותגים שמגיעים לארץ דרך חברת דיפלומט / צילום: Shutterstock
דיפלומט | ניתוח

דוחות דיפלומט: פחות חטיפים, ממתקים ושמפו, יותר ניקיון ושטיפת כלים

דוחות ראשונים שמפרסמת יבואנית המזון שהפכה לציבורית מסכמים את 2020 עם גידול של 25% ברווח הנקי, בין היתר בהשפעת שווי השקל ותשלומי מסים ב-2019 • הרווחיות התפעולית של החברה בשוק הישראלי השתפרה והמשיכה להיות גבוהה ביחס לשוקי הפעילות האחרים שלה

שני מוזס 29.03.2021
צרו איתנו קשר *5988