נענע10 בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
TIM: וואלה עוקף את יו-טיוב - האתר השלישי הנצפה בישראל
את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%
  
 
נתוני הוועדה למדרוג: "גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה מדי יום
70% מהאתרים המובילים ירדו בהיקף הגלישה בחודש פברואר ■ אתר ynet מצמצם את הפער מוואלה ■ אתר תפוז חוזר למקום השלישי במספר הגולשים החודשי ■ אתר "גלובס" עם זמן שהייה ממוצע לגולש הגדול ב-337% ממתחריו
  
 
סקר TIM: מחצית מהגולשים צופים בתוכניות טלוויזיה באינטרנט
‎‎עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים‏
  
 
דירוג גמיוז לינואר: "גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה מדי יום
מאקו נהנה מתנועת הצופים של "האח הגדול", בעוד נענע10 צירף לשורותיו את אתר התרגום מורפיקס ■ הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם בכ-19% לעומת דצמבר - אך וואלה עדיין מוביל בהפרש גדול ■ xnet מבית "ידיעות אחרונות" זינק 21.5%
  
 
משבר בענף: אתר ynet יפטר כ-10% מהעובדים
צעדים אלה מצטרפים לפיטורים שנעשו בשבוע שעבר באתר נענע10, במסגרתם פוטרו 15-20 עובדים, חלקם ממחלקת התוכן ■ בנוסף נערכו פיטורים גם בוואלה
  
 
גוגל טרנדס: 2 מיליון גולשים ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק
עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית
  
 
סקר TIM: אתר ynet עוקף לראשונה את אתר וואלה
ynet השיג באוקטובר חשיפה של 61.9%, לעומת 60.2% של וואלה ■ גוגל ממשיך להוביל עם 90.5%, פייסבוק עם 75.9% ויו-טיוב עם 66.4%
  
 
אחרי וואלה: גם בנענע10 שוקלים פיטורי עובדים
מנכ"ל נענע10, גיא אלון אליאב: "יש משבר, וצריך להתמודד איתו. אנו נתייעל בהתאם, אך לאו דווקא באמצעות פיטורים" ■ בשבוע שעבר פורסם כי וואלה פיטרה מספר עובדים במחלקות שונות
  
 
מאות אלפים עקבו אחר שחרור גלעד שליט דרך האינטרנט
בנענע10 נרשמו 480 אלף צפיות ■ במאקו נרשמו 1.1 מיליון צפיות, כשהשיא הגיע עם נחיתת מסוק צה"ל בבסיס תל נוף ■ בערוץ 1 מדווחים על מספר כפול של גולשים באתר לעומת יום רגיל
  
 
מברכים את גלעד: חדשות 10 ונענע10 יקרינו ברכות גולשים על קיר דיגיטלי
זאת בסמוך לביתה של משפחת שליט ■ המהלך, שנועד לאפשר לגולשי הפייסבוק להביע את שמחתם עם שובו הצפוי של החייל החטוף, נעשה בתיאום עם המשפחה ועם נציגי מצפה הילה
  
 
סקר TIM: עלייה של 19.6% בשיעור החשיפה של "גלובס" בספטמבר
עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה
  
 
אחרי שנתיים: סמנכ"לית פייסבוק ישראל, שילת לנדנברג, עוזבת
במסגרת תפקידה הובילה לנדנברג בנענע10 את אסטרטגיית הפרסום של פייסבוק בישראל
  
 
נענע10 ו-nrg במגעים מתקדמים לקראת מיזוג
המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר להקים גוף מדיה רחב הכולל גם פלטפורמה אינטרנטית חזקה יותר
  
 
נועה פרג
נועה פרג
אין עתיד לדור הבא
הזבוב שעל הקיר בווילה של התוכנית ימות משיעמום או מבדידות לפני שיודיעו על קיצורה
עכשיו אפשר כבר לומר זאת רשמית: תוכנית הריאליטי החדשה "הדור הבא 24/7" היא סוג של פיאסקו - גם בהיבט הטלוויזיוני וגם בהיבט האינטרנטי....המשך
  
 
נדחתה בקשה לייצוגית נגד אתרי מכירות פומביות באינטרנט
ביהמ"ש: לא הוכח כי האתרים השתמשו בקונים פיקטיביים במכרזים כדי להעלות מחירים; גם לאתרים וגם לספקים היה אינטרס שלא תהיה השתתפות אסורה במכירות
  
 
בוני סולומון מונה למנהל הפעילות של פייסבוק ישראל
המינוי בוצע במטרה להעמיק הפעילות השיווקית של פייסבוק בשוק המקומי ■ סולומון ניהל בעבר את מחלקת המכירות ב-ynet וכיהן כסמנכ"ל המסחר בתפוז אנשים
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 141 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988