ענת ביין-לובוביץ' הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר

הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז

התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
לן בלווטניק / צלם: יחצ

מלכוד 13: ברשת מאבדים צופים וחוששים להפוך לערוץ נישה

כשברקע ההכנות לשינויים משמעותיים בלוח השידורים, בעל המניות המרכזי ברשת 13, לן בלווטניק, בוחן הזרמת כספים לערוץ • ובינתיים, במסדרונות החברה העובדים נמצאים באי-ודאות • גם בחברות המדיה מביעים חשש: "הנתונים הבעייתיים של רשת ברייטינג לא טובים לאף אחד"

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
בית "ידיעות אחרונות" בראשון לציון./ צילום: כדיה לוי

מתחדש סכסוך העבודה בקבוצת "ידיעות אחרונות"

חודשים ספורים לאחר שנראה היה כי המשבר ב"ידיעות אחרונות" נפתר, והעובדים וההנהלה עלו על מסלול בטוח לקראת הסכם קיבוצי - מתברר כי השמחה הייתה מוקדמת מדי

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2019
אלי קמיר / צילום: איל יצהר
רשת 13 | בלעדי

הג'וב החדש של אלי קמיר: יועץ אסטרטגי לרשת 13

קמיר משמש מזה כעשור כיועץ המקורב לבעל השליטה ברשת, לן בלווטניק • ל"גלובס" נודע כי לאחרונה מעורבותו בניהול הערוץ הולכת וגוברת • שמו של קמיר הוזכר כחשוד בעבירות מרמה והפרת אמונים ביחד עם שלמה פילבר בתיק בזק הראשון

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2019
יואב הלדמן / צילום: סיון פרג'
יואב הלדמן | בלעדי

המשנה למנכ"ל רשת 13, יואב הלדמן, יפרוש מתפקידו

הלדמן, אחד הבכירים מהנהלת ערוץ עשר המקורי, מודיע על עזיבה • ניהל את מחלקת הכספים בערוץ עשר מאז 2006 ונשאר בתפקיד למרות שינויים של מנכ"לים ובעלי מניות שהתחלפו במהלך השנים

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2019
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ

תאגיד השידור הציבורי ייצא למכרז על הקמת מערכת מדידת רייטינג עצמאית

לקראת הפרישה מוועדת המדרוג, ב"כאן" יערכו מכרז לבחירת ספק שיקים עבורם מערכת מדידת רייטינג עצמאית • המטרה: מערכת שתמדוד את נתוני הצפייה בכל אמצעי המדיה - טלוויזיה, רדיו ודיגיטל - ותספק נתון מספרי משוקלל אחד • בינתיים נפגשו אנשי התאגיד עם חברת נילסן

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
מנו גבע / צילום: איל יצהר

"כ-25% מהתוצאות שדיווחו לנו היו שקר. לקחתי בחשבון שזה יתחזק הפעם, אבל זה היה מטורף"

דודי חסיד, מנכ"ל קאנטר שביצעה אתמול את המדגם של כאן 11: "הרגשתי לחץ לא נורמלי, אבל כשראיתי את שני המדגמים האחרים, נרגעתי" • מנו גבע, שערך את מדגם חדשות 12: "חלק גדול מהעבודה לפני פרסום המדגם היה לתקן שקרים"

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2019
דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:

מי הציג את המדגם המדויק ביותר הלילה ומי מהערוצים ניצח בגזרת הרייטינג?

לפי ספירת למעלה מ-90% מהקולות, התוצאה המדויקת ביותר של מדגמי הטלוויזיה שייכת למדגם של כאן 11 ולעדכון המדגם של חדשות 12 שנערך באזור 2 בלילה

ענת ביין-לובוביץ' ושירות גלובס 18.09.2019
יונית לוי / צילום: יחצ

מקסימום חגיגה במינימום משאבים: איך נערכו בחברות החדשות למשדר הבחירות המרכזי

אל משדר הבחירות הנוכחי הגיעו חברות החדשות עם אתגר לא פשוט: לייצר תחושה חגיגית בהשקעה קטנה משמעותית מזו שאפיינה את הבחירות הקודמות • האמצעים: ויתור על צילומי החוץ תוך פיצוי בטכנולוגיה וגימיקים • ומעל לכל מרחפת טראומת המדגמים • כתבה שלישית בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 17.09.2019
צילום מסך מתוך קמפיין הליכוד

"נתניהו עשה בית ספר לכולם, גם במסרים וגם באופן השימוש במדיה"

בפרסום בכלל, ולא רק בפרסום פוליטי, אומרים ששימוש חכם במדיה הוא למעשה הפיצוח הקריאטיבי של הקמפיין • גם בסבב הנוכחי מי שזוכה לניקוד הגבוה ביותר מצד אנשי המקצוע הוא הקמפיין של נתניהו, למרות שכחול לבן שיפרו עמדות • בוחרים נתח - כתבה ראשונה בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019
בנימין נתניהו / האזינו לפודקאסט

שובר את החרם: נתניהו יתראיין הערב בערוץ 12

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, רה"מ יתראיין הערב בתוכניתה של רינה מצליח "פגוש את העיתונות", יחד עם הראיון הצפוי עם איילה חסון בערוץ 13 • למרות קריאתו לחרם על ערוץ 12 והאשמות כי בעליו "מנסים להטות את תוצאות הבחירות", נתניהו מעדיף לוותר על רטוריקת ההחרמה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2019

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 963 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 61

צרו איתנו קשר *5988