פרסום בסלולר הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
האקזיט של Inneractive. המייסדים יקבלו עשרות אלפי דולרים / צילום: תמר מצפי

אקזיט ישראלי: RNTS רוכשת את אינראקטיב בכ-72 מ' ד'

חברת Inneractive הוקמה ע"י זיו אלול ועופר יהודאי כפתרון פרסום לאפליקציות מובייל ■ בהמשך החברה התרחבה כדי להציע בורסה עצמאית למסחר בשטחי פרסום

טלי ציפורי 03.03.2016
סוני מובייל סלולר / צילום: יחצ

גוגל ופייסבוק מציגות: הקרב על המובייל

שתי ענקיות האינטרנט השכילו לזהות את הנייד כאחד האפיקים המרכזיים לצמיחה ■ כיצד הן מתחמשות ופועלות בשדה הזה ומי מהן מובילה את המירוץ

שני זנדברג 05.01.2016
צמודים לסלולר / צילום: רויטרס

פרסום בסלולר: אלה המגמות שיתנו את הטון ב-2016

פרסום מפולח, שיווק במסגרת משחקי רשת, קמפיינים בווידיאו וארנק סלולרי - נתח השוק של הפרסום בטלפונים הניידים הולך וגדל

עמרי ארגמן 02.11.2015
מייסדי חברת Shine / צילום: אלון רון

"או שתמות, או שאתה צריך לחשוב על משהו יותר אינטיליגנטי"

הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"

רועי גולדנברג 23.10.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר

זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.10.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%

eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד

רועי גולדנברג 25.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
סרטוני וידאו בפייסבוק / צילום: שאטרסטוק ויחצ

סרטון שווה אלף נאומים: כך מנצלים הפוליטיקאים את הדיגיטל

לקראת בחירות 2015 גילו הפוליטיקאים את טוויטר, את קבוצות הוואטסאפ הפומביות, ואף אחד לא מרשה לעצמו להיות מחוץ לפייסבוק ■ "גלובס" מסמן את הטרנדים הדיגיטליים החמים לקראת ההצבעה בקלפי

רועי גולדנברג 11.02.2015
סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock

תאגיד צרפתי רוכש את Appsfire הישראלית ב-30 מיליון דולר

החברה, שמפתחת פתרונות פרסום למובייל, גייסה עד היום 4.1 מיליון דולר, בין היתר מבעלי גולן טלקום, המיליארדר קסבייה ניאל

רועי גולדנברג 10.02.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

הפרסומות הכי יעילות לאפליקציות: רשתות חברתיות ומשחקים

חברת StartApp הישראלית בדקה עד כמה הפרסומות במובייל הן אפקטיביות - וגילתה כי כ-8.6% ממי שנחשפים למודעות של רשתות חברתיות בישראל, אכן מקליקים על הפרסומת כדי לקבל מידע נוסף

עידן רבי 07.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

פרסום בסלולר: הישראלים בודקים את הסמארטפון 150 פעם ביום

מה יקרה לפרסום במובייל ב-2015, אילו טכנולוגיות יוטמעו באתרי התוכן, ואיך משפיעות אפל וגוגל על השוק?

גד פרץ 06.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג

יאהו תעקוף ב-2015 את טוויטר בהכנסות מפרסום במובייל

שוק הפרסום האמריקאי במובייל ממשיך להיות תחת שליטה של גוגל ופייסבוק, אך את הצמיחה הגדולה בהכנסות מהתחום רושמות לינקדאין ואמזון

רועי גולדנברג 07.12.2014
רוני לב ויותן בנעטיה / צילום: תמר מצפי

Takoomi: להוציא את המקסימום מהמידע על הגולש

חברת Takoomi מנסה להתאים פרסומות רלוונטיות על בסיס פרופיל משתמש שהיא בונה

רועי גולדנברג 04.12.2014
ynet ידיעות אחרונות

ב-ynet מוותרים על פרסומות לטובת קמפיין תמיכה בצה"ל

באתר החליטו להסיר את הקמפיינים הפרסומיים במעברונים באפליקציית המובייל, ובמקומם הציבו קמפיין תמיכה בצה"ל תחת הסלוגן "כולנו עם החיילים"

רועי גולדנברג 20.07.2014

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988