חברת MegaPhone תתמחה בפלטפורמות ניו-מדיה ותחבר בין עולמות הדיגיטל - כגון iPhone, פייסבוק, בלוגים, טוויטר ועוד - לבין העולם האמיתי ונקודות המכירה
סגן נשיא להנדסה בענקית החיפוש: התעריפים עבור מודעות פרסום בסלולר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות
קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"
לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2 ■ מנכ"ל סלקום: "השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי"
הרכישה תבוצע בדרך של החלפת מניות ■ סגנית נשיא גוגל: "לפרסום סלולרי יש פוטנציאל אדיר, ובעוד שתעשיה זו עדיין מצויה בשלביה הראשוניים - AdMob הציגה התקדמות יוצאת דופן בזמן קצר מאד"
כך טוען ד"ר קיי.אף. לאי, היזם והמנכ"ל של BuzzCity, אחת מחברות הפרסום בסלולר הגדולות באסיה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע למרות שהוא מפעיל רשת חברתית - הוא לא רואה בפייסבוק מתחרה שלו
בין היתר יתחרו משרדי הפרסום בקטגוריות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית ■ כמו כן נוספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה
"הדיגיטלי הפך למיינסטרים" - כך אומר אנדרו סוויננד, נשיא הפעילות הגלובלית של קבוצת סטארקום מדיה ווסט בביקור ראשון בישראל הוא משרטט את המגמות העולמיות ברכש המדיה - ולא ממהר להספיד את עיתון הנייר
איירון סורסהמומלצותטכנולוגיה: סטארט-אפיםמטא (META)פודקאסטפרטיות באינטרנטפריוןפרסום באינטרנטפרסום דיגיטלישיווק