פרסום בסלולר

כתבות אחרונות

 
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstock

קמפיין גיוס עובדים: מי שיתקבל ירוויח 20% יותר מהמתחרים

חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, משוועת לעובדים בשל גידול מסיבי

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב

"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"

כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016
האקזיט של Inneractive. המייסדים יקבלו עשרות אלפי דולרים / צילום: תמר מצפי

אקזיט ישראלי: RNTS רוכשת את אינראקטיב בכ-72 מ' ד'

חברת Inneractive הוקמה ע"י זיו אלול ועופר יהודאי כפתרון פרסום לאפליקציות מובייל ■ בהמשך החברה התרחבה כדי להציע בורסה עצמאית למסחר בשטחי פרסום

טלי ציפורי 03.03.2016
צמודים לסלולר / צילום: רויטרס

פרסום בסלולר: אלה המגמות שיתנו את הטון ב-2016

פרסום מפולח, שיווק במסגרת משחקי רשת, קמפיינים בווידיאו וארנק סלולרי - נתח השוק של הפרסום בטלפונים הניידים הולך וגדל

עמרי ארגמן 02.11.2015
מייסדי חברת Shine / צילום: אלון רון

"או שתמות, או שאתה צריך לחשוב על משהו יותר אינטיליגנטי"

הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"

רועי גולדנברג 23.10.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר

זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.10.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%

eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד

רועי גולדנברג 25.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015

סרטון שווה אלף נאומים: כך מנצלים הפוליטיקאים את הדיגיטל

לקראת בחירות 2015 גילו הפוליטיקאים את טוויטר, את קבוצות הוואטסאפ הפומביות, ואף אחד לא מרשה לעצמו להיות מחוץ לפייסבוק ■ "גלובס" מסמן את הטרנדים הדיגיטליים החמים לקראת ההצבעה בקלפי

רועי גולדנברג 11.02.2015
סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock

תאגיד צרפתי רוכש את Appsfire הישראלית ב-30 מיליון דולר

החברה, שמפתחת פתרונות פרסום למובייל, גייסה עד היום 4.1 מיליון דולר, בין היתר מבעלי גולן טלקום, המיליארדר קסבייה ניאל

רועי גולדנברג 10.02.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

הפרסומות הכי יעילות לאפליקציות: רשתות חברתיות ומשחקים

חברת StartApp הישראלית בדקה עד כמה הפרסומות במובייל הן אפקטיביות - וגילתה כי כ-8.6% ממי שנחשפים למודעות של רשתות חברתיות בישראל, אכן מקליקים על הפרסומת כדי לקבל מידע נוסף

עידן רבי 07.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

פרסום בסלולר: הישראלים בודקים את הסמארטפון 150 פעם ביום

מה יקרה לפרסום במובייל ב-2015, אילו טכנולוגיות יוטמעו באתרי התוכן, ואיך משפיעות אפל וגוגל על השוק?

גד פרץ 06.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014

   1234567   

   נמצאו 103 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7