גלעד בכר, מנהל ב-OnTheMob, במדור חודשי המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: חוויית הגלישה בסמארטפונים, פסטיבל מוזיקה של סלקום והארוחה האבודה מבורגוס
ממחקר של דלויט על מגמות בשוק הצריכה הסלולרית עולה כי למחירי הגלישה יש חשיבות רבה, סבסוד המכשירים ייעלם, הודעות ה-SMS עדיין מכניסות, אבל הפרסום עדיין מדשדש
גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: נאטורפיל מספקת לייזר כחול, סמסונג משיקה את הגלקסי ופלאפון מפרסמת עמוד חלול
ככל שיחלוף זמן, יותר מנהלי שיווק יבינו שמדובר כאן במדיה חדשנית, זולה ובעלת יכולות מדהימות ■ נראה יותר קמפיינים חדשניים ויצירתיים שממציאים את הגלגל מחדש בעולם הפרסום
דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
כך אומר נמרוד קמחי, מנכ"ל חברת יוניסל, שמפנה מיליון דולר להשקעה ב-10 מיזמים בתחום הסלולר
יועץ התקשורת משה דבי עובד על פרויקט חדש - חברת מגהפון, שאמורה להיות "משרד הפרסום של העתיד" ■ הקונספט מבוסס על טכנולוגיות לפרסום מבוסס מיקום בטלפונים חכמים וליצירת דיאלוג בין הטלפונים לרשתות החברתיות
סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב
במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך
אחרי שחינך רבים להימנע מפיראטיות מוזיקלית, הוא מאמין שילמד אותנו לאהוב פרסומות
אפל, שרכשה בינואר חברת פרסום לסלולר ב-300 מיליון דולר, יוצאת למלחמה ישירה נגד גוגל ■ מתכננת לנצל את הפופולריות של מכשיריה ולנגוס בשוק הפרסום הסלולרי
הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו
דיווחים באינטרנט: אפל, שרכשה בינואר חברה העוסקת בפרסום בסלולר ב-300 מיליון דולר, אמורה לחשוף את המערכת בעוד 10 ימים
איירון סורסהמומלצותטכנולוגיה: סטארט-אפיםמטא (META)פודקאסטפרטיות באינטרנטפריוןפרסום באינטרנטפרסום דיגיטלישיווק