ברוח התקופה: קטגוריות חדשות בפסטיבל הפרסום בניו-יורק

בין היתר יתחרו משרדי הפרסום בקטגוריות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית ■ כמו כן נוספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה

פסטיבל ניו-יורק לפרסום הודיע על מספר שינויים בתחרות ה-AME הנפתחת בימים אלה. במסגרת השינויים פתח הפסטיבל קטגוריות חדשות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית, במקביל לפתיחת תחרויות לפי אזורים בנוסף לשיפוט הבינלאומי.

בתחרות ייבחרו תוכניות הפרסום והפרסומות הטובות ביותר מכל העולם. במסגרת התחרות יידרשו המועמדים להציג הצלחה בפרסום ובשיווק לנוכח אתגר שיווקי שהצליח בזכות האפקטיביות והקריאטיביות של פרסומת/קמפיין מלא.

בנוסף, התווספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה (The Green AME) המוכיחה פעילות אמיתית ומהותית למען הסביבה.

בהתאם למגמות וההתפתחויות בשוק הפרסום, הותאמו חלק מהקטגוריות לתחום האינטראקציה, יצירת קהילות ברשת, פרסום בסלולר והתמחות באינטרנט. בנוסף, יוכלו המשתתפים לבחור להישפט גם על-פי השתייכות תרבותית בהתאם לאזור בו בוצע הקמפיין על-ידי שופטים שמומחים לאזור ולתרבות המדוברת.

ישראל משויכת בקטגוריה האזורית למזרח-התיכון ולאפריקה. כל הזוכים במדליית זהב בתחרויות האזוריות יועברו לבחינה נוספת גם בתחרות הבינלאומית. את המועמדות לכל הקטגוריות ניתן להגיש עד סוף חודש אוקטובר.

יש לציין כי בתחרות ה-AME בשנה שעברה, זכה משרד הפרסום מקאן-אריקסון בתעודת ציון לשבח על קמפיין שבוצע עבור המותג Fitness של חברת נסטלה.